חדש על המדף

 

האמת שלי

אביגדור ליברמן

לקטלוג

 

האמת שלי

"התוכנית שאני מעלה מציגה תוכנית עקרונית חלופית לתוכנית ההתנתקות של ראש הממשלה, ועיקרה הפרדה בין העם הערבי לעם היהודי. ניסיונות לפתרון הבעיה הפלשתינית, במנותק מהתמודדות עם בעיית המיעוט הערבי החי היום בישראל, יחמירו את מצבנו. בפועל תיווצר ישות פלשתינית לצד מדינת ישראל, וישראל תהפוך למדינה דו לאומית שבתוככי גבולותיה תפעיל הרשות הפלשתינית, על פי שיקוליה, את השלוחה הערבית."  

 

אביגדור ליברמן, מי שעומד בראש האיחוד הלאומי, מייסדה של "ישראל ביתנו", ולשעבר שר התחבורה בממשלת שרון - עד פיטוריו בעקבות התנגדותו התקיפה לתוכנית ההתנתקות - חושף לראשונה את האמת שלו: על תוכנית ההתנתקות של ראש הממשלה - תביא לקריסתה של מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית; על גדר ההפרדה - לא תמנע ירי מרגמות וקסאמים על גוש דן ; על תוכנית ההפרדה בין שני העמים - אפשרית רק כחלק מחילופי אכלוסיה עם חלק ניכר מהערבים המתגוררים בתוך שטחה של מדינת ישראל.

 

האמת שלי מציג בחינה מדוקדקת של מרקם החיים במדינת ישראל: הכלכלה, המשבר בפוליטיקה הישראלית, שקיעתה של תנועת הליכוד שסטתה מדרכו וממשנתו של זאב ז'בוטינסקי, מעמדם של המיעוטים הלאומיים, העלייה מברית המועצות לשעבר, יחסי ימין-שמאל ודתיים-חילוניים, ומה ניתן לעשות כדי לחזק את חוסנה הלאומי של המדינה.

 

זו האמת של אביגדור ליברמן, 46 יליד מולדובה, שעלה לישראל בגיל עשרים, הצטרף לליכוד, ובתוך זמן קצר מצא את עצמו במוקד העשייה וקבלת ההחלטות כמנכ"ל המפלגה, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, שר בממשלה וחבר בקבינט המדיני-בטחוני.