למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» אנגלית עסקית לקידום הקריירה - מדוע חשוב ללמוד אנגלית באוריינטציה עסקית

אנגלית עסקית לקידום הקריירה - מדוע ללמוד אנגלית באוריינטציה עסקית

בעידן הגלובלי שאנו חיים בו, כשחברות רבות מקיימות סניפים מעבר לים, הצורך לתקשר עם עמיתים בשפה האנגלית, לנסח מכתבים רשמיים, להציג מצגות, ולנהל משא ומתן עם לקוחות הוא עניין יומיומי.
אלא שאנגלית עסקית אינה האנגלית המדוברת שאתם מכירים מהסרטים ההוליוודיים או מגלישה ביוטיוב; זו אנגלית המותאמת להתנהלות עסקית חובקת עולם, וחשוב לרכוש כלים ומיומנויות לשימוש בה.

אנגלית שעובדת בשבילכם


שליטה באנגלית עסקית היא הכרחית למי שקריירה בינלאומית עומדת לנגד עיניו.
חברות רבות, במיוחד בתעשיות ההיי-טק, הפיננסים והפארמה, מגייסות מראש אנשים בעלי כישורי שפה גבוהים באנגלית. האנגלית העסקית היא המפתח להצלחה בראיונות עבודה, בהגשת מועמדוּת לעבודה בחברות בינלאומיות ובניסוח קורות חיים, בהצגת מצגות מכירות, ובתכתובות מקצועיות כמו הודעות דואר אלקטרוני, דוחות כספיים והסכמי עבודה.
לא פחות חשוב, אנגלית עסקית נחוצה מאוד בעת ייצוג החברה בכנסים בחו"ל, בשיחות עם עמיתים, ובעת ניהול דיונים מקצועיים.

שימוש נכון בשפה יוצר הבדל גדול


בהתנהלות עסקית יש חשיבות רבה לאוצר המילים והמונחים ולניסוח.
כמו בכל שפה, גם באנגלית ישנם אוצר מילים, דרכי התבטאות, וביטויי נימוס הנהוגים במכתבים רשמיים ובפגישות עסקיות.
את כל אלה צריך ללמוד: איך פונים לעמית או ללקוח בחו"ל, איך מתנהגים ומדברים בפגישות, מה אומרים, ולא פחות חשוב - מה לא אומרים. אלו אינם דברים קלי-ערך. הרושם שתעשו בזכות התנהגותכם, צורת הפנייה שלכם וגינוני הנימוס שתפגינו חשוב מאוד לשם יצירת קשרים וניהול עסקים מוצלח. וגם ההיפך נכון: טעויות במובן זה עלולות להסתיים במפח נפש.

ללמוד כדי להצליח - business and pleaser


היות שהשפה העסקית אינה דומה לשפה המדוברת, יש ללמוד אותה במסגרת לימודית מובנית.

בדיאלוג - בית הספר לשפות מבית האוניברסיטה הפתוחה, מושם דגש באוצר המילים הייעודי ובמונחים בענפים ספציפיים, וכן באיות תקין. בקורס זה נלמדות צורות שונות של כתיבה עסקית, והלומדים רוכשים מיומנויות חיוניות לניהול תקשורת יעילה בשפה האנגלית בהקשרים עסקיים.
הלימודים בדיאלוג הם חווייתיים ודינמיים: אצלנו רוכשים מיומנויות תקשורת תוך כדי סימולציות, משחקי תפקידים, אימונים, ותירגולים של מצבים מהחיים האמיתיים - למשל, פתרון קונפליקטים בעבודת צוות. כך תוכלו להשתלב בעולם העסקי בעזרת אנגלית מצוינת, שתפתח בפניכם דלתות ולבבות.

לקבלת פרטים על קורס אנגלית
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים