למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» איך תפסיקו לגמגם באנגלית ותתחילו לדבר שוטף?

איך תפסיקו לגמגם באנגלית ותתחילו לדבר שוטף?

רוצים לדעת אנגלית? היכנסו למסגרת


הסיטואציה הבאה אולי מוּכרת לכם: טסתם לטיול בחו"ל, הגעתם לקניון גדול, חנויות מצוינות, ועכשיו אתם מחפשים פריט במידה שלכם ליציאה למופע בערב. הזבנית הגיעה, היא מלאת כוונות טובות ורצון לסייע, אבל פתאום אתם תקועים - אין לכם מושג כיצד לתאר את הבגד שאתם מעוניינים לקנות. בסופו של דבר נמצא פתרון - אתם גולשים לאתר החברה, ומראים לה את הדגם המבוקש. מזל שיש אינטרנט. אבל מה אם לא תהיה קליטה ותלכו לאיבוד בעיר זרה, או פשוט תרצו להרשים משקיע פוטנציאלי מחו"ל או לנהל סתם שיחה עם הקרובים מאמריקה?
היום כבר ידוע, שלא ציון מעולה בבחינות הבגרות, ואפילו לא תואר אקדמי שבמהלך הלימודים לקראתו אנחנו קוראים מאמרים באנגלית, הם המתכון לתקשורת טובה באנגלית. למעשה, ישראלים רבים מתקשים לדבר באנגלית, אפילו כשצריך לומר כמה משפטים פשוטים. אז כדי לא להיתקע שוב, בואו נפסיק לגמגם באנגלית.
איך עושים זאת? לומדים אנגלית בדרך אחרת. אצלנו, בדיאלוג - בית הספר לשפות מבית האוניברסיטה הפתוחה, תלמדו לדבר אנגלית כפי שמעולם לא חשבתם שתצליחו.

תתחילו לדבר - ולא תפסיקו


אם קראתם יצירות מופת באנגלית, שיננתם מילים, כתבתם מילים ומשפטים שוב ושוב, ואתם צופים בסרטים בלא צורך בתרגום, אכן תרמתם לידע שלכם באנגלית - אבל אלו שיטות לימוד פאסיביות. צברתם יֶדע, אבל לא בהכרח יישמתם אותו. מה שנחוץ לכם הוא שימוש פעיל, אקטיבי, בידע שרכשתם. אבל איך? איפה? עם מי? לדיאלוג יש עבורכם תשובה מצוינת.
הכירו: לימוד אקטיבי, לימוד שמחייב אתכם לתרגל אנגלית במצבים שונים - ולדבר. כך תתרגלו את הידע שלכם, תלמדו מילים חדשות, תחברו מהר מילים למשפטים, ובסופו של דבר תנהלו שיחה ואפילו דיון מעמיק באנגלית. בזכות השימוש האינטנסיבי תחזקו את הביטחון העצמי שלכם, ותוכלו לתקשר בלא חשש ובכל מצב.

אתם לא לבד - ללמוד עם תמיכה


את כל זה לא תעשו לבד. בדיאלוג לומדים בקבוצות עם ישראלים - בדיוק כמוכם. כולם מדברים, כולם טועים, כולם לומדים, ובסופו של דבר - כולם משוחחים בצורה שוטפת וקולחת. עם הזמן, הקבוצה הופכת לסביבה מוּכרת ותומכת.
אצלנו בדיאלוג אין ציונים ואין בחינות. פשוט לומדים, והמורים שלנו מחזקים אתכם כשצריך, מתקנים אתכם כשצריך, ולא פחות חשוב - מראים לכם שאתם יכולים לדבר אנגלית כמו שצריך.
ותאמינו או לא, אבל אחרי שמדברים אנגלית עם חברי הקבוצה, לדבר אנגלית עם דוברי אנגלית מבטן ולידה זו כבר לא משימה כל כך קשה.

לקבלת פרטים על קורס אנגלית
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים