למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» מתחברים לאנגלית - 5 אפליקציות מומלצות לחיזוק השפה

מתחברים לאנגלית - 5 אפליקציות מומלצות לחיזוק השפה

הטלפון הסלולרי כבר מזמן אינו מכשיר טלפון בלבד, ושלל האפליקציות הזמינות באמצעותו הוא מסממני הזמן. שיטוט מקוון בחנויות google play למכשירי אנדרואיד ו-appstore למכשירי אייפון מגלה מבחר מסחרר של אפליקציות זמינות ללימוד אנגלית - תוספת מצוינת לקורס דינמי ואפקטיבי בבית הספר דיאלוג. באמצעותן תוכלו להתחבר, להתאמן, ולחוש את השפה מכל הכיוונים.
הנה 5 אפליקציות שיאפשרו לכם לשפר את שליטתכם באנגלית.

Memrise


אפליקציה חינמית זו משלבת 3 מרכיבים: מדע - היא מבוססת על הדרך בה המוח שלנו זוכר וקולט מילים (למשל, באמצעות תמונות בלתי נשכחות); הנאה - הלמידה באפליקציה מהנה, וכוללת דרכים משעשעות לקליטת מילים; וקהילה - הרכיב שמייחד אותה. המשתמשים באפליקציה הופכים בעצמם למעין מורים, ואפילו יכולים להשתתף בתחרויות על שליטה בשפה - מול משתמשים אחרים.
האפליקציה כוללת קטעי וידאו, אודיו, סיטואציות מחיי היומיום ועוד. ניתן לבחור מתוך מיגוון של 13 קורסים שירחיבו את אוצר המילים שלכם, יתמקדו בלימודי דקדוק, יכינו אתכם ללימודים אקדמיים, יעניקו לכם מבטא בריטי ועוד.

Duolingo


באפליקציה זו פותחים פרופיל אישי, ובוחרים קורס בשפה המבוקשת. כל קורס מבוסס על מודולים לפי בחירתכם; למשל, לימודי שמות של בעלי חיים או דקדוק - ובאיזו רמה. בכל מודול תקבלו משימות שעליכם להשלים על מנת לעבור לשלב הבא. היות שאין קיצורי דרך בלימוד שפה, יהיה עליכם לעבור את המבחן שהאפליקציה מציגה כדי לגשת למודול הבא.
כדי לקבוע איזה מודול מתאים לכם, תוכלו לבדוק את עצמכם באמצעות מבחן הכניסה של האפליקציה, וכך להרכיב לעצמכם את תוכנית הלימודים.
האפליקציה מציגה מבדקי הגייה, אוצר מילים, תחביר ועוד, ומְשַקֶפֶת באמצעות מחוון מילים חלשות הטעונות שיפור, מעקב אחר התקדמות הלמידה, למידה חזותית ועוד. בשלב זה השימוש בה אינו כרוך בתשלום.

Busuu


אפליקציה זו, של הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ללימודי שפה, מציעה קורסים ב-12 שפות שונות למיליוני לומדים. הקורסים נועדו לפיתוח המיומנויות העיקריות בלימודי שפה - קריאה, כתיבה, הקשבה, ודיבור מרמת מתחילים עד רמת ביניים. ייחודה של האפליקציה הוא בכך, שניתן לתרגל את כישורי השפה ישירות עם דוברי השפה מרחבי העולם ולקבל משוב אישי על התרגילים, ואגב כך ליצור קשרים חברתיים עם משתמשים.
השיעורים כוללים דוגמאות להגייה נכונה, וכן תרגילים שונים, טיפים לדקדוק תקין, האזנה לדוגמאות אודיו, כתיבת משפטים, שיעורי אוצר מילים, חידונים מקוונים, משחקי מילים, ואפילו אפשרות להגדיר מטרות אישיות על מנת להבטיח שתגיעו ליעדי הלמידה שלכם. הגרסה הבסיסית היא חינמית.

johnny grammar's word challenge


אפליקציה חינמית זו היא אידיאלית למי שאוהב חידונים. היא כוללת שורה של חידונים הנמשכים כ-60 שניות בלבד, ובהם ניתן לזכות בנקודות באמצעות השלמת דקדוק תקין, אוצר מילים, ואיות במיגוון רמות. החידונים הם ב-10 נושאים שונים, ביניהם אוכל, חופשות, תחביבים, שיחות חולין, וגם 12 נושאים דקדוקיים כמו מילות יחס ומילות חיבור. נוסף על כך, תוכלו להתחרות עם שחקנים אחרים, ולקבל משוב על תשובות שגויות.

Speakingpal


אוהבים לשוחח ולומדים מתוך האינטראקציה? אתם מוזמנים להמשיך לתרגל שיחות אחרי הקורס באמצעות יישום אינטראקטיבי וחינמי זה - המבוסס על טכנולוגיית זיהוי קול, ומדמה שיחה קולית עם דובר אנגלית מלידה. האפליקציה כוללת משוב מיידי על השיחה - מה יש לשפר ומה תקין - ומאות שיעורי וידאו וחידונים הבוחנים הבנה, דקדוק, איות ואוצר מילים.
אפליקציה היא רק כלי עזר בלימודי אנגלית. קורס שפה בבית הספר דיאלוג יעזור לכם ללמוד אנגלית בדרך חווייתית ומהנה בקבוצות תוססות ודינמיות.

לקבלת פרטים על קורס אנגלית
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים