למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » ערוץ התוכן » סופגים השראה בתערוכות העיצוב החשובות בעולם

סופגים השראה בתערוכות העיצוב החשובות בעולם

אחת הדרכים לשמור על קשר ישיר עם תעשיית העיצוב - שלא מפסיקה להתחדש ולהפתיע - היא ביקור בתערוכות העיצוב הנחשבות בעולם. בתערוכות גרנדיוזיות אלו, המארחות מותגי עיצוב ומעצבים בינלאומיים, מתקיימים, לצד החידושים והמגמות הבאים המוצגים בהן, גם פאנלים והרצאות מרתקות על עיצוב. אלו המקומות הנכונים להתעדכן, לשכלל את כישורי הנטוורקינג, ולשוב הביתה עם יֶדע רב, רעיונות, והשראה לפרויקטים וללקוחות. לפניכם כמה מתערוכות העיצוב הנחשבות שאסור להחמיץ.

שבוע העיצוב במילאנו


בירת העיצוב האיטלקית היא אתר נהדר עבור מעצבי פנים - בתי כלבו ענקיים, בוטיקים יוקרתיים, רחובות מעוררי השראה, ואחת מתערוכות העיצוב הגדולות בעולם. שבוע העיצוב במילאנו, המתקיים לרוב בחודש אפריל, החל את דרכו בשנת 1961, וכיום מגיעים אליו יותר מ-300,000 מבקרים מכל העולם. במהלכו מוצג עושר רב של רהיטים, אביזרים, מוצרי טקסטיל, חידושים טכנולוגיים בעיצוב מוצר, חדרי אמבטיה, אדריכלות ועוד. לצידם מוצגים תערוכות ואוספים באתרים מפורסמים בעיר, כגון מוזיאון הטריאנלה, מוזיאון העיצוב האיטלקי ועוד.
(http://www.salonemilano.it/en/)

פסטיבל העיצוב בלונדון


בירת הממלכה הבריטית חוגגת בכל שנה, בחודש ספטמבר, את פסטיבל העיצוב הלונדוני, שנמשך לרוב 9 ימים, ומתקיים ב-400 אתרים שונים ברחבי העיר, ביניהם מוזיאון טייט מודרן, כיכר טרפלגר, ומוזיאון ויקטוריה ואלברט. בכל אתר מוצגים פרויקטים מיוחדים, ביניהם מיצבי עיצוב כמו אריחים נוזליים, גופי תאורה מרהיבים, ורהיטים אמורפיים בצורניות מפתיעה, ונערכות סדנאות מיוחדות למעצבים.
(http://www.londondesignfestival.com/)

יריד FORMEX


אין ספק שהעיצוב הנורדי השפיע רבות על סביבת המגורים הישראלית, וחובבי הסגנון הזה יוכלו להתענג על FORMEX - יריד המתקיים משך 4 ימים, לרוב בינואר, בשטוקהולם, בירת שבדיה. מוצגים בו מגמות בתכנון אדריכלי, מוצרי אלקטרוניקה, ריהוט ואביזרים משלימים בעיצוב הבית.
(http://formex.se/)

O&M PARIS


עיר האורות משמשת בית לתערוכת העיצוב הגדולה Maison et Objet, המתקיימת מדי חודש ינואר בפאריס (ובמועדים נוספים ביעדים שונים בעולם). התערוכה היא אוסף מסחרר של פריטים, רהיטים, גופי תאורה, אביזרי קישוט, אביזרי משרד, שטיחים ועוד, במיגוון וריאציות עדכניות של מעצבים, ובמסגרתה מתקיימת סדרת הרצאות לקהל המקצועי על טכנולוגיות, חומרים ומגמות. התערוכה מתקיימת ב-Nord Villepinte.
(http://www.maison-objet.com/en/paris)

DMY ברלין


פסטיבל העיצוב השנתי של בירת גרמניה הוא המקום הנכון להתעדכן בכל הבשורות החמות בעיצוב עכשווי. בכל שנה, בחודש יוני, נפגשים שלל מעצבים שאפתניים מכל התחומים, מעיצוב פנים דרך עיצוב גראפי ועד עיצוב אופנה, ומציגים את עבודותיהם המקוריות. נוסף על כך נערכות סדנאות לפיתוח מוצרים ועיצובים חדשניים.
(https://dmyberlin.com/en)

Digest ניו יורק


4 ימים, 400 מותגים, ואינספור דרכים לחגוג עיצוב - זה המוטו של תערוכת העיצוב Digest המתקיימת מדי חודש מרץ בניו יורק. כאן תוכלו לחזות בחידושים ובעיצובים של המותגים המובילים בעולם, וליהנות מסמינרי עיצוב והופעות מיוחדות. בתערוכה זו משתתפים יצרנים ומעצבים עצמאים של ריהוט, אביזרים, תאורה, אמנות למטבח, אמבטיות, מוצרים שונים ועוד.
(http://addesignshow.com/)

יריד Heimtextil


לטקסטיל יש חשיבות רבה בעולם העיצוב, ואם יש יריד סחר בינלאומי של מוצרי טקסטיל שאסור להחמיץ, הרי זה Heimtextil המתקיים מדי שנה במשך 4 ימים בחודש ינואר בפרנקפורט, גרמניה. כאן תוכלו לפגוש מעצבי ומותגי טקסטיל בינלאומיים, המציגים את החידושים בטקסטיל באמצעות הקרנות, מיצגים, סדנאות והרצאות.
(http://heimtextil.messefrankfurt.com/frankfurt/en/besucher/willkommen.html)

לפרטים נוספים אודות קורס עיצוב פנים

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים