למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » ערוץ התוכן » העיצוב מתחיל בבלוג

העיצוב מתחיל בבלוג

מעצבי פנים וחובבי עיצוב רבים משיקים בלוגים המתעתדים את עבודותיהם לצד חוויות שנצברו תוך כדי עבודה. צילומים של בתים בגרסאות "לפני" ו"אחרי", טרנדים מתוך תערוכות עיצוב בינלאומיות, ערבוב והתאמה של פריטים, המלצות על חברות ובתי עיצוב או מעצבים בולטים בתעשייה ועוד. יש הרבה מאוד בלוגים שכדאי לעקוב אחריהם, בין אם ברצונכם להקים בלוג עיצוב משלכם במטרה למשוך לקוחות או למתג את עצמכם ברשת האינטרנט, ובין אם אתם מעוניינים להיעזר במה שמתפרסם ולהתעדכן במגמות הנוכחיות. לפניכם 5 בלוגים מעניינים.

מדריך לעולם העיצוב -

DESIGN*SPONGE


זה הוא בלוג שהושק בשנת 2004, ומדי יום ביומו גולשים בו מיליון בני אדם. דבר זה אינו מפתיע, מפני שאת הבלוג מנהלת גרייס בוני, שהיא כתבת ועורכת עיצוב ידועה. כמה פעמים בשבוע נסקרים בו עיצובי בתים, אירועי "עשה זאת בעצמך" (DIY), ומדריכי עיצוב פנים שכותבים מומחים, יש בו המלצות על שוקי פשפשים שבהם אפשר למצוא פריטים עתיקים, ועוד. הטקסטים מוגשים בעיצוב נקי וסולידי בלוויית תמונות דינאמיות, ועוסקים גם בעיצובים מעולם הגסטרונומיה לצד מדריכי טיולים בערים שונות, כולל המלצות על תחנות עצירה מעניינות לאורך הדרך.
http://www.designsponge.com/

בעקבות מעצבים חדשים –

CONFESSIONS OF A DESIGN GEEK


הבלוג הזה הוא השער שלכם לגילוי מעצבים חדשים. הקימה אותו בשנת 2010 עיתונאית העיצוב קייטי טרגיד (Katie Treggide) במטרה להציג בפני הקוראים מעצבים מעניינים בתחילת דרכם, אבל עד מהרה הוא הפך לבלוג שבו מוצגות עבודותיהם של מעצבים חדשים ומעצבים מובילים כאחד. כיום תוכלו למצוא בבלוג גם ראיונות עם מעצבים בכל התחומים, לצד סקירות מעניינות של אלמנטים עיצוביים ומקוריים. זאת ועוד, ניתן לבצע חיפוש ייעודי בבלוג לפי מוצרים ולפי רהיטים או אייטמים פופולריים.
https://confessionsofadesigngeek.com/

נפלאות העיצוב המודרני -

DESIGN MILK


זהו בלוג מוביל המוקדש לעיצוב מודרני, תוך סקירה של החידושים באמנות, באדריכלות, בעיצוב פנים, בריהוט, באופנה ובטכנולוגיה. בבלוג מופיעים גם טורים אישיים קבועים ומזדמנים שכותבים מעצבים או סוקרי עיצוב על חנויות עיצוב ויעדי עיצוב בולטים ברחבי העולם, ואף עורכים ראיונות אישיים עם מעצבים. תמצאו שם גם טור שעוסק בעיצוב מינימליסטי, מדור תערוכות, ואחת לחודש - סקירה מצולמת מעניינת שחושפת את הכלים היצירתיים של מעצבי-העל הפועלים כיום בזירות העיצוב השונות.
http://design-milk.com/

מעצבים סגנון חיים –

Apartment Therapy


מלבד השם המיוחד של הבלוג, אשר מעביר את המסר שעיצוב הוא באמת גם סוג של תראפיה, תוכלו לגלות כאן מדריכי עיצוב של מומחים, צילומי וידאו של בתים מבחוץ ומבפנים, השראות, טרנדים, רעיונות לשיפוץ ושידרוג הבית, המלצות על חנויות ושוקי עיצוב ועוד. מאחורי הבלוג עומד מחבר ספרי העיצוב המצליח מקסוול ריאן, שבין יצירותיו ניתן למנות את הספר Apartment Therapy: The Eight-Step Home Cure ורבי-מכר נוספים.
http://www.apartmenttherapy.com/

החיבור בין אישיות לעיצוב -

happy interior blog


הכרת ה"אני המאמין" של הדיירים והתאמת העיצוב לצורכיהם הן חלק בלתי-נפרד מתחומי העיסוק של בלוג זה, אשר בוחן באמצעות פוסטים רבים את הקשר ההדוק בין אישיות לעיצוב. הבלוג הוא פרויקט של הבלוגר איגור יוסיפוביץ (Igor Josifovic), שהקים אותו מתוך שאיפה להביא יותר אושר לבתים, להגביר את המודעוּת למרחב שאנו חיים בו, ולתת ביטוי של הזהות החזותית של הדיירים באמצעות רעיונות, טיפים, ומדריכים מצולמים בנושא.
https://happyinteriorblog.com/

טיפים לבלוג עיצוב משלכם


הבלוגים הקיימים בתחום העיצוב עוררו אצלכם את החשק לפתוח בלוג משלכם? אלו השלבים שיהיה עליכם לעבור בדרך לשם.

נושא הבלוג


בשלב ראשון חשוב לאפיין את הבלוג מבחינה קונספטואלית: האם זה יהיה בלוג אישי שיתעד את החוויות שלכם מהשטח, או שמא הוא יציג בעיקר מידע בנושאי עיצוב, ולצורך הקמתו תחברו לכותבי עיצוב שונים? לאחר מכן החליטו אם להתמקד בנושא מסוים בעיצוב; למשל, חדרי ילדים ונוער, עיצוב הבית, עיצוב הגינה, טרנדים וכדומה.

העלאת בלוג לרשת


השלב הטכני הוא רכישת דומיין ופתיחת בלוג בפלטפורמת בלוגים כמו "וורדפרס" או "בלוגר", ועיצובו באמצעות הורדת טמפלט קיים או בעזרת מעצב גראפי שיעצב עבורכם טמפלט בהתאמה אישית, תוך איפיון הבלוג בכל האמור בקטגוריות מובילות, תיוגים, הצגת פוסטים, תגובות וכדומה.

תחזוקה שוטפת


לאחר ההקמה, התחילו להעלות פוסטים קצרים עם תמונות או סרטוני וידאו שמעבירים את המסר המילולי - תיאור בית שעיצבתם, סקירה של תערוכה בה ביקרתם, או טיפים שימושיים לבחירת מעצבי פנים. דאגו לעדכן את הבלוג לפחות אחת לשבועיים כדי שיהיה "חי ונושם".

קידום הבלוג


שלב השיווק של הבלוג יתמקד בשיבוץ מילות מפתח הקשורות לעולם העיצוב, כגון עיצוב פנים, עיצוב הבית וכדומה, העלאת הפוסטים מן הבלוג באופן קבוע בדף הפייסבוק שלכם, ופרסומם ברשתות החברתיות השונות, או בפורומים בנושאי עיצוב.

לפרטים נוספים אודות קורס עיצוב פנים

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים