למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » מכתבי המלצה - בוגרינו כותבים עלינו » קורס מדריכי טיולים לחו"ל - המלצה

קורס מדריכי טיולים לחו"ל - המלצה

מבחינה מקצועית הקורס העשיר אותי בידע רב בתחומים רבים כמו היסטוריה, אמנות, ארגון ניהולי, הכרת מסלולי תיירות וערים גדולות בעולם. בסיום הקורס התחושה שלי הייתה של הכנה מלאה לצאת ולהדריך במקומות שעליהם הכנתי את עבודת הקורס.
אוקטובר 2007

שמי - ענת רזון ,אחרי שנות שירות בצבא קבע החלטתי לגשת לקורס מלווי קבוצות בחו"ל שהועבר ע"י האוניברסיטה הפתוחה. אני באופן אישי חלמתי על מקצוע בו אוכל לטייל בעולם, לראות ולחוות ארצות ואנשים מעניינים ולעמוד באתגר של הדרכה ועמידה מול קהל, בדגש מקצועי ואנושי .
בקורס שעברתי חוויתי את הצפיות שלי מקרוב.
הקורס מועבר בצורה מקצועית עם אוירה כיפית ונחמדה, על ידי מנחים שהינם מדריכים ומלווי קבוצות בחו"ל בפועל אשר העבירו את החומר במקצועיות עשירה עם דוגמאות מניסיונם העשיר. בהתלהבות וברגש והחיו את החוויות והחומר הנלמד בקורס.
כל פגישה בקורס עם המשתתפים והמנחים היוותה עבורי חוויה ופתיחת צוהר לעולם הגדול, בכל פעם לומדים על ארץ ויעד שונה ומפי מנחים שהיו במקום.
בסיום הקורס אף יצאתי לסטאג' שהיווה עבורי חוויה מיוחדת בפני עצמה תוך למידה וחקירה של היעד .
בקורס מנחים רציניים, מדריכים בפועל אשר בוחנים את יכולתך בהדרכה, ניהול טיול ויחסי אנוש. ובהיותי מתאימה , הרשמתי וזכיתי להיהפך למדריכה בפועל, לאחר המלצה של רכזת הקורס הגברת גילה זיו, השתלבתי בסביבת המדריכים של חברת "אופיר טורס". והיום אני מלווה קבוצות בפועל.
הקורס מקצועי, מעניין, ענייני ומועבר ע"י מיטב המנחים שהינם מדריכי טיולים בפועל אשר יודעים את העבודה ומעבירים את הידע שלהם מהשטח באופן מקצועי וטבעי.גם אם לצורך ידע כללי על ארצות בעולם, אומנות, אדריכלות והיסטוריה.
יישר כוח, הקורס מנוהל ומתופעל כמו שצריך , הן מבחינת תנאי הלימוד ואמצעי הלימוד, הכול מתוכנן ומאורגן ונותן את הכלים שלשמו נועד.

לדף קורס מדריכי טיולים בחו"ל באתר לחץ כאן

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים