למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » מכתבי המלצה - בוגרינו כותבים עלינו » קורס מדריכי טיולים לחו"ל - המלצה

קורס מדריכי טיולים לחו"ל - המלצה

‏28 אוקטובר 2012
לגילה זיו
מרכזת קורס מדריכי טיולים לחו"ל

שמי אשר ברעם, בוגר קורס מדריכי טיולים לחו"ל של האוניברסיטה הפתוחה, בשיתוף עם "אופיר טורס".
אני שמח, לאחר שהשלמתי ארבע עונות כמדריך טיולים ומלווה קבוצות לחו"ל, להודות לך ולצוות ההדרכה של הקורס, אשר תרם רבות להצלחתי כמדריך טיולים.
ידע רב רכשתי בקורס בתחומים רבים ומגוונים כמו מינהלה, היסטוריה, גיאוגרפיה, אומנות, אדריכלות, מיתולוגיה, דתות, ומתיאורי מסלולים ששובצו בקורס והובאו בצורה מעניינת ומרשימה. מעבר לכך למדתי רבות מפתרון בעיות שונות בהן נתקלו מדריכים שונים לאורך עבודתם, ושהוצגו בקורס, ורכשתי כלים שונים שעזרו לי בהתמודדות עם בעיות דומות שנוצרו במהלך עבודתי כמדריך טיולים בחו"ל. הניסיון שרכשתי בטיולים המאורגנים במהלך הקורס (בעיקר ההתנסות בהצגת דברים לפני קהל - באוטובוס ובאתרים - וקבלת משוב עליהם) ובעבודת הגמר, המתמצתת את כל החומר הרלוונטי למסלול הטיול הנבחר, משמשים נר לרגלי בכל טיול שאליו אני יוצא עם קבוצה כלשהיא.
הקורס עצמו הינו מקצועי, מעניין, ענייני ומועבר ע"י מיטב המנחים שהינם מדריכי טיולים בפועל אשר יודעים את העבודה ומעבירים את הידע שלהם מהשטח באופן מקצועי וטבעי. הקורס מנוהל ומתופעל כמו שצריך, הן מבחינת תנאי ואמצעי הלימוד, הקורס מתוכנן ומאורגן ונותן את הכלים המתאימים שלשמו נועד.

יישר כוח.

אשר ברעם
מדריך טיולים

לדף קורס מדריכי טיולים בחו"ל באתר לחץ כאן

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים