למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » מכתבי המלצה - בוגרינו כותבים עלינו » מכתב תודה - קורס חשבי שכר

מכתב תודה - קורס חשבי שכר

יולי 2014

שמי גלית שגב וכעת סיימתי קורס חשבי שכר בבית הספר דיפלומה ברעננה. אני מעוניינת לנצל מכתב זה על מנת לשבח את צוות המרצים והסגל בקורס:

עו"ד רבקה מקובר שלימדה את נושא דיני עבודה היא בעלת ידע רב ומתוקף תפקידה הבכיר במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים (משרד הכלכלה) נמצאת בלב העשייה. מלבד הסבר ופרשנות של החוקים הרלוונטיים היה חשוב לה להרחיב ולהביא לידיעתנו גם את הפסיקה של בתי הדין לעבודה, וכל זאת בצורה מאוד נעימה.

גבי טילינגר (שלימד את נושא הביטוח הפנסיוני) הוא בעל ידע נרחב בתחום. באחד השיעורים שהיו לנו איתו בסמוך לבחינה הוא פתר איתנו מבחן שלם, מה שהיווה עבורי חזרה מאוד טובה.

צבי שוכמן (שלימד את תכנת המחשב טריו) מאוד מקצועי וניסה לעזור לסטודנטים ככל יכולתו להסתדר עם התכנה. לטעמי בשלושה מפגשים בלבד לא ניתן להספיק הרבה ולכן מומלץ להוסיף עוד שיעור אחד לפחות, וגם לשנות את אורך השיעורים, כך שהשיעור הראשון יהיה ארוך יותר מהאחרים.

אהרון ויזל היה המרצה העיקרי שלנו בקורס (מיסוי השכר + ביטוח לאומי) והוא היה נהדר. הוא ידע לשמור על רמת עניין גבוהה, לפשט את החומר, להתעכב על הנקודות החשובות ולתמצת את החומר, והסביר שוב ושוב את הנושאים המאתגרים יותר. היתה כימיה מאוד טובה בינו לבין הכיתה והאווירה היתה מאוד נחמדה. אני אישית פניתי אליו לא מעט עם שאלות במייל ותמיד קיבלתי מענה.

ומילה טובה גם לסגל של האוניברסיטה, הילה שפר וגילת מקמל - מאוד נחמדות ופתוחות לכל פנייה ושאלה. בתור בוגרת אוניברסיטה גדולה זה כלל לא מובן מאליו שרכזת חוג היא זמינה ואיכפתית.

תודה,

גלית שגב

לדף קורס קורס חשבי שכר באתר לחץ כאן

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים