למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

שיווק דיגיטלי, פרסום וקריאייטיב לדיגיטל

במסגרת קורס נכסים דיגיטליים של המרצה טל שמעוני מתקיים שיתוף פעולה ייחודי בית הספר חשיפה ובין חברת WIX.

כחלק מהרצון לתת לכל סטודנט כלים יישומיים החל מתחילת דרכו בתחום, מדריך nוסמך מטעם Wix יקיים בחשיפה (במעבדת מחשבים) סדנאות בנושא בניית אתרים, וכל סטודנט יקים אתר אינטרנט מתקדם. נוסף על כך- תינתן אפשרות ייחודית לכל סטודנט להשתמש ביכולות הפרמיום של אתרי WIX במהלך הקורס.

חברת wix מפתחת פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת למשתמש לבנות אתר אינטרנט ללא עלות וללא צורך בידע קודם בתחומים כמו קידוד או עיצוב אתרים. ויקס היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק, ושווי השוק שלה במאי 2017 היה 3.2 מיליארד דולר.


התמחות מקצועית בניהול קמפיינים דיגיטליים ואסטרטגיה

העולם הדיגיטלי משתנה ומתפתח מבחינה טכנולוגית בקצב מדהים, ויוצר מהפכה של ממש במקצועות השיווק, הפרסום והקריאייטיב.
התוכנית המקיפה של בית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה - שיווק דיגיטלי,פרסום וקריאייטיב לדיגיטל -מקנה לך התמחות מקצועית מעמיקה בבנייה נכונה של נכסים דיגיטליים:
  • מדידה וקידום שיווקי
  • ניהול קמפיינים
  • ניהול רשתות חברתיות תוך שימת דגש בהבנת השפה השיווקית הדיגיטלית
  • כלים אופרטיביים לחיזוק המותג
  • הפרסום האינטראקטיבי
  • קריאייטיב וכתיבה שיווקית
  • מסחר אלקטרוני

תוכנית הלימודים משלבת צד מעשי משמעותי שילמד במעבדת התקשורת של בית הספר והיבטים עיוניים אפקטיביים. במהלך הלימודים יידרשו הסטודנטים לבצע תרגילים, ובסיום התוכנית יישמו את הנלמד במסגרת פרויקט מסכם.
הידע והכלים המגוונים יאפשרו לך לרתום את כל הכלים הטכנולוגיים ואת הנכסים הדיגיטליים לקידום המותג בחברה או העסק שלך. בסיום הלימודים פתוחה בפניך האפשרות להשתלב בשוק העבודה!

במה עובדים עם סיום הלימודים?

  • מנהלי דיגיטל
  • מנהלי שיווק ופרסום דיגיטלי
  • מנהלי מרקום (Marcom) – תקשורת שיווקית
  • מנהלי קמפיינים דיגיטליים

כמה שעות לומדים?


בסך הכל - כ-215 שעות אקדמיות במסגרת 42 מפגשים במשך 7.5 חודשים.
הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע, בשעות 21:30-17:15.

(בחלקה השני של התכנית, הלימודים יתקיימו פעם בשבוע).

למי מיועדת התוכנית

  • לבעלי עסקים המעוניינים בהזנקה ובקידום של העסק בערוצי המדיה החברתית וליזמים בתחום הניו-מדיה.
  • לאנשי שיווק, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, אנשי פרסום, קריאייטיב וקופירייטרים
  • בעלי תואר המעוניינים לרכוש מקצוע יישומי בתחום נדרש ועכשווי.
  • המעוניינים להתמקצע בתחום זה ו/ או לעשות הסבה מקצועית.
  • למעוניינים לרכוש מקצוע בתחום ניהול ושיווק בערוצי המדיה החברתית.

תנאי קבלה:

  • שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית
  • שליטה טובה באנגלית
  • ריאיון אישי

עוזרים לך למצוא עבודה


העולם הדיגיטלי מציע אינספור הזדמנויות תעסוקתיות, ומחלקת אופג'וב של האוניברסיטה הפתוחה היא נקודת הזינוק שלכם למציאת עבודה.
המחלקה נוסדה במטרה להעניק לבוגרי בית הספר חשיפה את הכלים הדרושים להשתלבות בתעשייה, וכן לקשר בין בוגרים לבין מעסיקים פוטנציאליים לשם איוש משרות מגוונות, והכל ללא תשלום, וכחלק בלתי-נפרד ממסגרת הלימודים.
בית הספר חשיפה עומד מאחורי בוגריו, ומסייע להם להיקלט בתעשייה באמצעים המתקדמים ביותר.

איפה יתקיימו הלימודים?

  • בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק (צומת מרכזי במרכז הארץ).
  • החנייה חינם.

התוכנית שיווק דיגיטלי,פרסום וקריאייטיב לדיגיטל של בית ספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה משלב את הסטנדרטים הגבוהים של לימודי האוניברסיטה הפתוחה, יחד עם כלים ותירגול מעשי על פי דרישות המקצוע בתעשייה תוך עדכוני תוכן בהתאם לצורך.

התוכנית מקנה נקודות זכות לכל המעוניין לשלב ללימודי תואר ראשון B.A. באוניברסיטה הפתוחה או להמשיך בהם לאחר הקורס.





למידע נוסף מלא/י פרטיך
ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים