סיור וירטואלי
טלפון: 03-7660666      hasifa@openu.ac.il      כיצד מגיעים – מפה

קורס חשיבה יצירתית וקופירייטינג


ללא כל צל של ספק, מקצוע הקופירייטינג הוא מן המעניינים, המאתגרים ומלאֵי הסיפוק לעוסקים בו. רוב השומעים את המלה קופירייטר רואים בעיני רוחם בחור עם קוקו, עגיל באוזן, לבוש זרוק (כאילו, מגניב כזה...), המוכשר הזה שממציא סיסמאות, סרטי פרסומת, תשדירי רדיו ומודעות בעיתון, אחד שזוכה להמון הערכה על היכולת היצירתית ועל הכישרון להמציא בשליפה משפטי-מפתח. אלא שתדמית לחוד ומציאות לחוד...

לימודי קופירייטינג

מה לומדים?

במציאות קופירייטר חייב להיות מקצוען בתחומים רבים, עליו להבין את התנהגות הצרכנים ומה מניע צרכן לפעולה, לדעת לאפיין את השוק, להבין מה עושים המתחרים, לנתח את יתרונות המוצר או השירות שהוא צריך לפרסם ואת חולשותיהם, לזהות או לגבש את המסר המרכזי שעל בסיסו בונים קמפיין, לשלוט בסגנונות כתיבה שונים כולל כתיבה שיווקית ופרסומית, לדעת כיצד לכתוב לפרסום באינטרנט וניו מדיה, לשלוט בכללי הכתיבה במדיה הדיגיטלית ובמיגוון רחב נוסף של כלי שיווק ופרסום – את כולם נלמד בקורס.


יתרונו הגדול של קורס הקופירייטינג בבית הספר חשיפה נעוץ בכך שהוא מתמקד בחשוב, בעדכני ובשימושי בצורה היעילה ביותר – והדבר בא לידי ביטוי ברור במיגוון נושאי הלימוד בו.


איפה ומתי?

16 מפגשים, בני 3 שעות אקדמיות כל אחד, ובסך הכל 48 שעות לימוד.
הלימודים יתקיימו פעם בשבוע, בשעות הערב.


תנאי קבלה

ריאיון אישי והגשת קופי-טסט קצר (מבחן כתיבה מאתגר).
הקורס מיועד לכל מי שמעוניינים להתקדם אל עולם השיווק הדיגיטלי בכלל ולפתוח לעצמם דלת לתחום ה"חם".


ממי לומדים?

איתן כראיתן כרמימי

מומחה לכתיבה שיווקית ותכנים לאינטרנט, כתיבה מקדמת אתרים במנועי חיפוש ודיוור ישיר. קופירייטר בכיר שעבד במשרדי הפרסום הגדולים, מנהל קריאייטיב במשך 3 שנים בחברת דאטה-פרו פרוקסימיטי. מרצה לכתיבה לסוגיה ב"בצפר" לקופירייטרים, באוניברסיטה הפתוחה, בחברת החשמל והחברה למתנס"ים. בוגר של ביה"ס לקופירייטינג תרצה גרנות וסדנאות פרסום בינלאומיות בחו"ל.

תמונות נבחרות מאירועים בקמפוס חשיפה ועבודות בוגרים תמונות נבחרות מאירועים בקמפוס חשיפה ועבודות בוגרים
מלאו פרטים וקבלו ייעוץ והכוונה








אנו מתחייבים כי לא נעביר את פרטיך לגוף אחר

חדשות ועדכונים