האוניברסיטה הפתוחה שהם המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיה


האדם הלומד בעידן הטכנולוגי

הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס
ימים שלישי-רביעי, י"ח-י"ט בשבט, תשע"ז, 15-14 בפברואר 2017
קריית האוניברסיטה הפתוחה, רעננה (מפת הגעה)

הכנס במדיה

  • לצפייה בהרצאות כנס צ'ייס ביוטיוב לחצו כאן.

  • רשת ב' 14 בפברואר 2017
    השימוש בצגי מסך ללמידה פוגע ביכולות הבנת הנקרא של תלמידים בעלי בעיות קשב וריכוז

  • רשת ב' 16 בפברואר 2017
    שי זילבר - כתב חינוך. מחקר לפיו השימוש במסכי ובצגי מחשב ללמידה במקום בדפים פוגע ביכולות הבנת הנקרא של תלמידים עם בעיות קשב וריכוז. זאת במסגרת מחקר שערכו ד"ר עדי ברן וד"ר גל בן יהודה מהאוניברסיטה הפתוחה. המחקר הוצג בכינוס ה-12 לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה בקריית האוניברסיטה הפתוחה. להאזנה לחצו כאן

  • ישראל היום 17 בפברואר 2016
    נועם (דבול) דביר - מחקר: לסובלים מבעיות קשב וריכוז עדיף ללמוד מדף מודפס, ולא ממסך

  • מעריב 19 בפברואר 2017
    כרמית ספיר-ויץ – "מבחן מסך" למאמר
    כתבת שער ב"המגזין" על מחקרן של ד"ר עדי ברן וד"ר גל בן-יהודה

  • הארץ 19 בפברואר 2017
    ד"ר סיגל עדן על מחקרה המשותף עם עטרה אורן
    תכנית התערבות ממוחשבת מקדמת יכולת חברתית של ילדי גן עם אוטיזם.

  • ערוץ 2, 1 במארס 2017
    בתכנית "עושים סדר", בן כספית מראיין את ד"ר אינה בלאו וד"ר גל בן-יהודה על המחקרים שלהם שהוצגו בכנס צ'ייס.

  • עיתון הורים וילדים, 4 באפריל 2017
    כתבה על מחקרה של ד"ר חגית ששון שהוצג בכנס צ'ייס על תיווך הורי אקטיבי, צורך בפופולריות וחוויות שליליות ברשתות חברתיות מקוונות בקרב מתבגרים

  • כנס צ'ייס ה-12 ב פייסבוק

  • סרטון שהפיקו במרכז ללימודים אקדמיים על השתתפותם בכנס צ'ייס
    חוויות מכנס צ'ייס 2017 – המרכז ללימודים אקדמיים

  • הבלוג של עמי סלנט "ידע וסקרנות דיגיטליים "
    כנס צ'ייס 2017 : הרצאות מעניינות ורלבנטיות מנקודת המבט של מורים מובילי תקשוב בבתי ספר
    המשפט הפותח של הסיקור: " כנסי צ'ייס לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה המתקיימים כבר 12 שנים מייצגים את נדבך הידע המשמעותי ביותר להבנת הטמעת התקשוב החינוכי בישראל ."  [ההדגשה במקור]

  • הכנס במדיה
     
     

     

    פרטים נוספים: במזכירות הכנס (אסנת צרפתי-ליבר) 052-5734960, או במייל [email protected]