מדליית זהב על ציון במבחן של מועצת רואי החשבון
אנאבל מלול (29) , בוגרת חשבונאות בחטיבה בכלכלה באוניברסיטה הפתוחה (בהצטיינות!) ובוגרת שנת ההשלמה של האו"פ ,התבשרה אתמול שקיבלה את מדליית הזהב על הציון הגבוה שקיבלה בבחינת מועצת רואי חשבון   בביקורת מתקדמת.
 
הבחינה ביקורת מתקדמת היא אחת משתי הבחינות האחרונות שנבחנים בהן בוגרי תואר ראשון בחשבונאות כדי לעמוד בדרישות לקבלת רשיון רואה חשבון.  
אנאבל התרגשה מאוד מהבשורה, בימים אלו היא עושה סטאז' בראיית חשבון במשרד דלויט, ובנוסף היא עוזרת הוראה בשנת ההשלמה באוניברסיטה הפתוחה. "אני שמחה שאני בצוות ההוראה של ההשלמה באו"פ", ואני יכולה לעזור לסטודנטים מהנסיון שלי בלימודים, ולהיות להם אוזן קשבת בהתמודדות עם נושאי הלימוד ". אנאבל מוסיפה שהבחינה היתה קשה מאוד, היא למדה אליה בצורה אינטנסיבית, היא מסכמת את תקופה הלימודים כמאתגרת שבה קיבלה כלים רבים למקצוע ראיית החשבון, להתמודדות במקום העבודה וגם בחייה האישיים.
 
רו"ח יזהר קנה, נשיא לשכת רואי החשבון בישראל, שמלמד בשנת ההשלמה של אוניברסיטה הפתוחה את הקורס האחרון והמרכזי בביקורת בשנת ההשלמה, מוסיף "מדי שנה ניגשים 1600 סטודנטים לשתי הבחינות הסופיות בראיית חשבון: לבחינה בחשבונאות ובביקורת.  94% מתוכם בוגרי שנת השלמה במוסדות להשכלה גבוהה במדינת ישראל, ו6% אוכלוסיות שלא עשו שנת השלמה.
ההישג של אנאבל ראוי להערכה, לבחינה הזו נגשו מעל  ל-900 סטודנטים מתוכם 500 נגשו בפעם הראשונה. המשמעות של הציון הגבוה של אנאבל הוא  שהיא במקום הראשון מתוך קבוצה גדולה ואיכותית של בוגרי תואר ראשון בחשבונאות מ-16 מוסדות להשכלה גבוהה וזה מרשים מאוד!
 
הבחינות הללו הן הבחינות החשובות ביותר, והסטודנטים הלומדים בהן מקדישים הרבה זמן לבחינה בפיננסית מתקדמת, והמכשול העיקרי שלהם הוא למעשה  הבחינה בביקורת מתקדמת,  משום שהיא קשה וחשובה מאוד מבחינת אחוזי המעבר.
הבחינה הזו מהווה את רף כניסה גבוה  למקצוע, משום שבחלקים שונים של הבחינה נדרשים הסטודנטים להפגין יכולת ניתוח ויכולת התבטאות בכתב.
ההישג של אנאבל מראה על יכולת אישית גבוהה, שאפתנות ויכולת השקעה מיוחדת שיביאו אותה לפסגה. באופן אישי אני שמח שהיא למדה אצלי בכיתה ושהגיעה לציון גבוה ומרשים. אני מאחל לה בהצלחה!"
 
אתר התכנית לתואר ראשון בחשבונאות