כנס צ'ייס ה- 10
בכנס צ'ייס באוניברסיטה הפתוחה; 34 מחקרים על חידושים בטכנולוגיות למידה בכיתה
 
כנס צ'ייס 2015 (בתמונה), שנערך החודש ביוזמת המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה, היה העשירי בסדרת כנסי המחקר השנתיים של המרכז. בכנס, שנמשך יומיים, הציגו את מחקריהם החוקרים המובילים בתחום החדשנות וטכנולוגיות הלמידה בארץ. בכנס נכחו מאות משתתפים, שהגיעו מארגונים, חברות ומוסדות אקדמיים בישראל. גם השנה שימש הכנס זירה למפגש ולדיון, להצגת עבודות ולהחלפת דעות בין מומחים העוסקים בתחום. בכנס, התורם משמעותית לגיבושה של קהילת חוקרים ישראלים בתחום של טכנולוגיות למידה, הוצגו 34 מאמרים ו־34 פוסטרים ובהם תקצירי מאמרים.
 פתחה את הכנס הרצאתו של פרופ' יוחאי בנקלר, מאוניברסיטת הרווארד, מחבר הספר 'עושרן של רשתות', על חדשנות ומחקר ברשתות פתוחות: מניעים, תועלות ואתגרים .פרופ' שרית קראוס, מהמחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן, הירצתה על מערכות מחשב אינטליגנטיות, שמדברות עם אנשים. פרופ' שרה גורי-רוזנבליט, דיקנית הפיתוח והטכנולוגיות של האוניברסיטה הפתוחה, נשאה הרצאה על משבר הזהות של ההוראה מרחוק בעידן הדיגיטלי.
 נעלה את הכנס הרצאתו של פרופ' יואב יאיר, דיקן בית הספר לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה, ששימש בעבר חבר בצוות המוביל של המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה ומיוזמי כנס צ'ייס. פרופ' יאיר הירצה על קיימות, טכנולוגיה, ומה שביניהם.
את ספר הכנס, הכולל את כל המאמרים והפוסטרים שהוצגו בכנס, ניתן למצוא באתר הכנס
http://www.openu.ac.il/innovation/