מחפשים מידע? שאלו וקבלו תשובה עכשיו:
 

מוקד הפניות והמידע לסטודנטים

המוקד פעיל בימים א-ה בין השעות 19:00-8:30

טלפון: 3500* או 09-7782222
דוא"ל: infodesk@openu.ac.il

מוקד המתעניינים

שעות פעילות המוקד:
ימים א-ה בין השעות 20:30-8:30
ימי ו בין השעות 12:30-8:30

טלפון: 3500* שלוחה 2
דוא"ל: Op-interest@openu.ac.il
מוקד שעות פעילות טלפון כתובת מייל
מוקד הפניות והמידע ימים א-ה בין השעות 19:00-8:30
למעט בימים שבהם אין קבלת קהל באוניברסיטה כמפורט כאן.
3500* או 09-7782222 infodesk@openu.ac.il
מוקד מתעניינים ימים א-ה בין השעות 20:30-8:30
ימי ו בין השעות 12:30-8:30
למעט בימים שבהם אין קבלת קהל באוניברסיטה כמפורט כאן.
3500* שלוחה 2 Op-interest@openu.ac.il
אפשר לפנות למוקד הפניות בכל שאלה שהיא. אם המוקד אינו הכתובת הנכונה לקבלת מענה - יפנו אתכם למקום אחר.
באתר המדריך לסטודנט החדש תמצאו מידע חיוני ומפורט, אשר יסייע לכם בצעדיכם הראשונים באוניברסיטה הפתוחה, החל משלב הרישום ועד לשלב סיום הסמסטר הראשון ללימודים והרישום לסמסטר הבא.
 

דיקנט הסטודנטים אחראי למעטפת התמיכה לסטודנטים ומטרתו היא לשפר ככל האפשר את חוויית הלימודים באוניברסיטה הפתוחה. דיקנט הסטודנטים מספק בין היתר את השירותים הבאים:

  • סיוע כלכלי לסטודנטים באמצעות מלגות
  • שירותי השמה וחיפוש עבודה לסטודנטים ולבוגרים
  • סיוע, תמיכה ואבחון לסטודנטים עם לקויות למידה
  • סיוע ותמיכה לסטודנטים עם מוגבלות
  • סיוע לסטודנטים המשרתים במילואים, לסטודנטיות בהריון ולסטודנטים הורים
  • סיוע וליווי לסטודנטים בעלי מאפיינים ייחודיים
  • תיאום פעילות מעורבות חברתית והתנדבות
  • שילוב סטודנטים בפעילויות ספורט ותרבות
  • הטבות לסטודנטים

ניתן לפנות למזכירות דיקנט הסטודנטים בטלפון: 09-7781497, בפקס: 09-7780634 או בדוא"ל: deanst@openu.ac.il.

אתר דיקנט הסטודנטים

קול האו"פ (09-7781111) הוא מענה טלפוני ממוחשב הפועל בכל ימות השבוע בכל שעות היממה ומיועד להזנת פרטי חשבון בנק לצורך קבלת החזרים כספיים או לעדכון פרטי כרטיס אשראי בהרשאה הקבועה לחיוב.
 
כדי לשמור על חיסיון המידע הנמסר בקול האו"פ מתבקשים הסטודנטים להזדהות באמצעות מספר תעודת הזהות והקוד האישי (בן ארבע ספרות), שנקבע להם יחד עם פרטי ההזדהות למערכות המקוונות. סטודנטים יכולים להתעדכן בקוד האישי שנקבע להם במערכת שאילתא, בתפריט עדכון פרטים אישיים.
 
סטודנטים חדשים מקבלים את הקוד האישי בדואר רגיל, ביחד עם אישור ההרשמה הראשונה לאוניברסיטה הפתוחה, והוא משמש לכל אורך הלימודים. אם אבד לכם הקוד האישי – פנו למוקד הפניות והמידע. הקוד יישלח אליכם שוב בדואר (ולא יימסר בטלפון).
מרכז ההשאלות מטפל בהשאלת עזרי לימוד לסטודנטים. המרכז ממוקם בחנות הספרים "למדא" בקריית האוניברסיטה הפתוחה, דרך האוניברסיטה 1 רעננה.
 
שעות הפתיחה: בימים א-ה בין השעות 16:00-9:00.
 
אפשר לפנות למרכז בטלפון 09-7781845 או בפקס 09-7780623.
 
לבירורים ניתן לפנות גם דרך מוקד הפניות והמידע, בטלפון 3500* או 09-7782222.

דוברות ויחסי ציבור

משרד הדוברות ויחסי הציבור ממונה על ההסברה של האוניברסיטה הפתוחה ועל פרסומה בקרב הציבור הרחב בישראל. הדוברת אחראית ליזום הודעות שוטפות לעיתונות העוסקות, בין השאר, בפעילות האוניברסיטה והסטודנטים שלה ב-60 מרכזי לימוד ברחבי הארץ, בתכניות לימוד ומחקרים חדשים, בימי עיון, כנסים וטקסים המתקיימים בה, ובספרים הרואים אור בהוצאת הספרים האקדמית שלה. הדוברת מפיצה הודעות אלה בכל אמצעי התקשורת והרשתות החברתיות, ובכלל זה בעמוד הבית של אתר האוניברסיטה.

משרד הדוברות ויחסי הציבור גם קשוב לסדר היום הציבורי. הדוברת יוזמת הופעות בתקשורת של אנשי סגל בכיר, מרַכזי הוראה ומנחים, ומעודדת אותם לכתוב בעיתונות מאמרים בתחומי מומחיותם. כמו כן, הדוברת משיבה בשם האוניברסיטה לפניות של עיתונאים בנושאים שונים ומנהלת את הטיפול התקשורתי בעתות משבר.

נוסף על כל אלה, משרד הדוברות לוקח חלק בפרסומם של כמה כתבי עת: ידיאו"פ בעריכת אבנר הופשטיין, המציג יבול מגוון מן העשייה המחקרית באוניברסיטה הפתוחה וראיונות עם אנשי סגל, המגזין למנהלים OpenU, בשיתוף תכנית ה-MBA ובעריכת ד"ר אריה נחמיאס וגד ליאור, ו-Open @ Letter , בשיתוף מחלקת משאבים וקשרי חוץ, החושף את פעילות האוניברסיטה בפני תורמים.

לכל הכתבות שהתפרסמו על האוניברסיטה הפתוחה
 

יצירת קשר עם הדוברות

דוברת האוניברסיטה: אפרת אברהם-ליבנה

טלפון: 09-7781833
פקס: 09-7780666
דוא"ל: efratli@openu.ac.il

מחלקת אירועים

מנהל אירועים: אסף שמבי
מזכירת המחלקה: טלי שחם
פרויקטורית אירועים: סיגל סלטון

טלפון: 09-7781834
פקס: 09-7780665
דוא"ל: events@openu.ac.il