מערכת שאילתא
שאילתא שירותים אינטראקטיביים לסטודנטים באמצעות תקשורת וא ינטרנט, היא מערכת ממוחשבת, שפיתחה האוניברסיטה הפתוחה, במטרה לספק לכל סטודנט שירותים מנהליים מקוונים, באמצעות רשת האינטרנט, או באמצעות ערוצי שירות מקוונים מתקדמים אחרים. באמצעות שאילתא תוכל לקבל שירותים ומידע עדכני, בשלוש רמות: ברמה הכללית, ברמת הקורס שבו אתה לומד וברמה האישית. היקף המידע והשירותים במערכת, יורחב בהדרגה.

מערכת שאילתא מציעה היום את השירותים הבאים:
  • בקשת הרשמה לקורסים
  • הצגת פרטים אישיים של הסטודנט.
  • הצגת הודעות כלליות.
  • הצגת הודעות אישיות (בשלב זה, רק מידע על המטלות האחרונות שנקלטו).
  • הצגת מידע על פניות הסטודנט לאוניברסיטה הפתוחה
  • רשימת הקורסים של הסטודנט (כולל פרטים על הקורס, מצב לימודים, ציון בחינה, וציון סופי בקורס). על כל קורס ניתן להציג מידע נוסף ולבצע פעולות כדלקמן :
    • פירוט התשלומים שבוצעו עבור הקורס.
    • מידע על קבוצת הלימוד (פרטים על מרכז הלימוד, לוח המפגשים, פרטי המנחה, פרטי מרכז ההוראה, רשימת קבוצות לימוד נוספות בקורס ופרטי מנחים נוספים).
    • הצגת מועדי בחינה ובקשת הרשמה לבחינה.
    • בקשת רישום לשיעורי חזרה באופק (בקורסים שבהם יש שיעורי חזרה).
    • מצב משלוח חומר הלימוד.
    • יחידות לימוד שחוזר על קורס יכול לרכוש.
    • ציוני מטלות ובחינות.
    • מידע על העזרים להשאלה בקורס.
    • מועדי בחינות גמר.
    • קישור לאתר הקורס בתלם (רק בקורסים מתוקשבים).
    • קישור לאתר המחלקה האקדמית, שאליה שייך הקורס.
    • מילוי מטלת מחשב (ממ"ח) אלקטרוני.
    • הצגת ספרים נלווים בקורס ומחירם.
    • קישור לחוברת הקורס.
  • רשימת העבודות הסמינריוניות של הסטודנט.
  • רשימת הקורסים החיצוניים של הסטודנט
  • סיכום מצב הלימודים (סיכום נקודות זכות לפי תחומים ורמות וציון משוקלל).
  • הצגת מצב תכנית לימודים (אם יש לסטודנט).
  • הצגת זכאויות הסטודנט במסגרת דיקן הסטודנטים.
  • מאזן שמ"א (שכר לימוד מצטבר ואחיד).
  • שפה זרה:
    • הרמה אליה סווג הסטודנט.
    • מועד אליו שובץ הסטודנט לבחינת אמיר"ם.
    • מועדי בחינות אמי"ר/ אמיר"ם.
    • הרשמה לבחינת אמיר"ם.
  • מידע על החלטת וועדת הקבלה ללימודי תואר שני.
את המידע והשירותים תוכל להמשיך לקבל גם בערוצי התקשורת הרגילים.(קול האו"פ ומוקד הפניות והמידע).

האוניברסיטה הפתוחה תאפשר את השימוש במערכת רק לאחר אישורך על הצהרת התחייבות למערכת מסך אישור הצהרת התחייבות, שבו תוכל להסכים להצהרת ההתחייבות לשימוש תקין במערכת. אם עדיין לא חתמת על הצהרת ההתחייבות, תקבל עם כניסתך (על-ידי לחיצה על הלחצן מסכים) או לחלופין לדחותה (על-ידי לחיצה על הלחצן לא מסכים). לבירורים ושאלות לגבי הצהרת ההתחייבות, תוכל לפנות למוקד הפניות בטלפון 09-7782222.

חזרה