למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

קורס שיווק דיגיטלי - כלים להצלחה עסקית באינטרנט



מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן-סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה.
מרכז מקצועי ומרצה בקורס: מר איל הובר לוי (MBA), מנכ"ל חברת הפרסום D-say.
בשיתוף חברת הפרסום הדיגיטלי D-say, המתמחה בתכנון ואסטרטגיה, פיתוח וניהול תוכן, פרסום בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ורכישת מדיה.
בין לקוחותיה: בזק, סנו, אסם, סובארו, פיאט, iDigital, סולתם, פזגז, מחסני תאורה, תדהר, פרופורציה, שחל ועמידר.


בין המרצים האורחים*:
מר דוד אלהרר, סמנכ"ל מדיה ב: D-say, מומחה בתוכן שיווקי.
מר ערן שיאון, מנכ״ל משותף ב- 2Do! - Online Shopper Marketing - חברה לייעוץ ולניהול פרויקטים בתחום ה-e-Commerce, דאטה ונאמנות צרכנים. בעבר, מנכ"ל פעילות הדיגיטל במשרדי הפרסום גיתם, McCann Erickson ויהושע TBWA, ומנהל פעילות ה-e-Commerce של Kimberly-Clark EMEA.
מר ניל שפורר, בעלים ומנהל בחברת Uplead, חברת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, המתמחה בניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס ופייסבוק (PPC), קידום אורגני בגוגל (SEO), טיוב יחסי המרה (CRO), וניתוח תנועת גולשים (Google Analytics). בעל ניסיון עשיר בניהול מדיה דיגיטלית בכלל, וניהול קמפיינים בסביבת גוגל ופייסבוק בפרט, בחברות מובילות במשק.
מר זוהר עמיהוד (MBA), מומחה לשיווק אפקטיבי באינטרנט, יועץ לחברות בנושא שיווק וקידום אתרים באינטרנט, מחבר ספרים בנושאי מיחשוב.
מר מיכאל מיטרני, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות בסופר פארם.
גברת קרן טאירי, ראש ענף תוכן וקהילות, בנק לאומי.
מר מוטי פאר, מנכל משותף בחברת Blonde2.0, סוכנות יח"ץ דיגיטלי בינלאומית.

רקע לקורס - שיווק באינטרנט


המהפכה הדיגיטלית כבר כאן!
כל בעל עסק וכל מי שרוצה להשתלב בעולם התעסוקה חייב להבין איך הצרכנים מתנהגים כיום ברשת, ומה הן הדרכים האפקטיביות ביותר לתקשר איתם.
קיבצנו את מיטב האנשים הבכירים שעובדים בשיווק דיגיטלי, והם יתנו לכם כלים מעשיים הנחוצים להקמה ולניהול של קמפיינים דיגיטליים.
קורס השיווק הדיגיטלי של בית הספר תפנית הוא קורס מעשי, ותרכשו בו יֶדע בניהול קמפיינים של ppc, בכתיבה ובהפצה של תוכן, בניהול עמודי פייסבוק, בהקמת חנויות בעולמות ה-e-Commerce ועוד.
בסוף הקורס יהיה בידיכם יֶדע דיגיטלי שיעניק לכם יתרון משמעותי בעולם התעסוקה.


מטרות הקורס שיווק דיגיטלי


  • להכשיר בעלי עסקים/משווקים דיגיטליים להבין את ה"צרכנים החדשים" ואת הדרכים האפקטיביות ביותר לתקשר איתם, על מנת לשווק את העסק שלהם בערוצים דיגיטליים בהצלחה, תוך מיצוי הפוטנציאל של כל ערוץ
  • להקנות כלים פרקטיים ושיטות מוכחות לשם תכנון, הקמה, וניהול ובקרה של קמפיינים דיגיטליים שיניעו לקוחות לפנות ו/או לקנות
  • ללמד שימוש מקצועי ומתוחכם באפשרויות הרבות של השיווק האינטרנטי, לרבות שיווק במדיה חברתית, מכשירים ניידים ומסחר אלקטרוני
  • להפגיש את הלומדים עם מנהלים בכירים מהתעשייה, המבצעים את הנלמד הלכה למעשה

קהל היעד

  • בעלי עסקים שיש להם אתר אינטרנט, והם מעוניינים לקדם את העסק בעולם האינטרנטי
  • סמנכ"לי ומנהלי שיווק, וכן מנהלי שיווק דיגיטליים הרוצים להבין שיווק דיגיטלי
  • כל מי שמעוניין לעשות הסבה מקצועית לתחום ניהול שיווק דיגיטלי

נושאי הלימוד העיקריים- שיווק באינטרנט


  • שיווק הוליסטי בעידן דיגיטלי
  • פלטפורמות דיגיטליות
  • ניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק
  • פרסום ב-Google
  • תוכן שיווקי
  • מסחר אלקטרוני
  • שיווק שותפים
  • בקרת תנועה – analytics
  • רשתות חברתיות
  • פרסום פרוגרטי וריטרגטינג

שיטת הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי


  • הרצאות פרונטליות, משולבות בריבוי דוגמאות ואירועי מבחן, דיונים והתנסויות
  • תירגול מעשי בכיתת מחשבים
  • סיור מקצועי במשרד פרסום

דרישות הקורס


  • נוכחות ב-80% מהמפגשים לפחות

משך הקורס


  • הקורס נלמד בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות: 12 מפגשים שבועיים בני 5 שעות אקדמיות כל אחד


  • *המרצים האורחים ובכירים נוספים מחברות מובילות בתעשייה המקומית ישולבו בתוכנית לסירוגין, על פי החלטת מנהלי הקורס.



למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונציג יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים