עמוד בית של האוניברסיטה הפתוחה

היחידה לקידום עובדי הוראה

פקס: 09-7780635
טלפון: 09-7781512

55888 שיווק, פרסום ויח"צ של מערכות חינוכיות


הרשמה מקוונת

התכנית נועדה להקנות למשתתפים ראייה בין-תחומית הכוללת מושגי יסוד, תאוריות ותפיסות עדכניות בנושאי שיווק, פרסום ויחסי ציבור.
דגש מיוחד יושם על פיתוח היכולת הביצועית של המשתתפים ועל יישום הנושאים הנלמדים בארגונים חינוכיים.

בין נושאי הלימוד:
  • תמורות בשיווק במאה ה-21
  • פיתוח אסטרטגיות ותכניות שיווק
  • זיהוי פלחי שוק ושוקי מטרה
  • עקרונות הפרסום, תקשורת שיווקית, תקשורת שיווקית משולבת ותקשורת המותג
  • עקרונות המדיה: מדיה משולמים, מדיה אינטראקטיביים מדיה מורווחים ומדיה בבעלות
  • היבטים יצירתיים בתקשורת המותג: המסר הפרסומי
  • אסטרטגיות מיתוג בתחום החינוך - אפשרויות וכיוונים
  • יצירתיות ואסרטיביות
  • בניית פרופיל תקשורתי וקמפיין שיווקי ופרסומי לארגון חינוכי

שיטת הלימוד
הקורס ישלב בין הרצאות, סדנאות, דיונים, ניתוח אירועים מהשטח, צפייה מונחית בסרטים, חקירת אתרים בית ספריים, הצגת תוצרים.

היקף התכנית ומועדה
התכנית בהיקף 150 שעות. מפגשי הלימוד יתקיימו בימי שני, בשעות 16:00- 19:15, החל מ 27 בנובמבר 2017, בקמפוס של האוניברסיטה הפתוחה, תל אביב.



יצירת קשר
למידע נוסף נא מלא/י פרטיך
ונחזור אליך: