מדריך ליונה עיוורת: הקולוניאליזם האירופי - איום שקם לתחייה

אלון דהן

מדריך ליונה עיוורת

 

ישראל ותוכנית האיחוד האירופי לכיבוש המזרח התיכון:

המטרה: האיחוד האירופי עומד לפני כיבוש המזרח התיכו. השתלטותו על המשאבים של אזורנו תמחוק את מדינות הלאום ותהפוך את המזרח התיכון ליחידה גיאופוליטית אחת, הכפופה למסגרת ריבונית מקומית משותפת, שתתפקד כשלוחת האיחוד האירופי ותשתלב בסדר העולמי החדש.

התוכנית: מדינת ישראל תימחק. הציבור היהודי יתבולל בחברה סביבו, שתעבור אף היא טרנספורמציה נפשית. בתהליך הכיבוש תסתייע אירופה בכוחות מקומיים המהווים מעין אליטת מעבר, המסננת אל החברה המקומית את ערכיה של אירופה ומכשירה את הקרקע לקראת השתלטות אירופה בקשת רחבה של תחומים.

הסיכוי והסיכון: סביר שהמהלך הניאו-אימפריאליסטי של אירופה ייכשל, אולם עד הכישלון, עלול הציבור המזרח תיכוני והעולמי לשלם מחיר דמים כבד.

 

בספר זה מתמודד המחבר במקוריות ובהעזה עם גלגולי השגותיהם של הוגי דעות, אנשי ציבור ומדינאים בולטים, ועם תופעות אקטואליות בתחילת המאה ה-21, כמו איום האסלאם והשלכותיו על חיינו.

הספר מעוגן במקורות מגוונים ועשוי לעורר עניין בקרב הקוראים החרדים לגורל קיומה של מדינת ישראל כמדינת היהודים. המחבר בוחן סוגיות סוערות ושוחט פרות קדושות מתוך פרספקטיבה רעיונית מרתקת. הספר מבטא מחאה ייחודית ונוקבת נגד הגלובליזציה ואיחוד אירופה ונציגיהם בארץ: היונה העיוורת.

 

אלון דהן נולד בירושלים ב-1971, חי עם בת בריתו רות, אב לשלושה ילדים. ב-1990 נפצע קשה במהלך אימון של חטיבת גולני ברמת הגולן. סיים תואר שני בחוג למחשבת ישראל באוניברסיטה העברית.