הורות לילדים הסובלים מהפרעות קשב/היפראקטיביות (ADD/ADHD)

תוכנית מושלמת וקלה ליישום המאפשרת להורים להתמודד בעצמם עם ילדיהם.

הרב מיכאל לייטמן

קטלוג


38597

 

ילדים הסובלים מ-ADD או מ- ADHD יכולים להיות סיוט לכל הורה. הם יכולים להיות פרועים והרסניים, ושלא כמו ילדים אחרים להתעלם ממה שאומרים להם. תרופות יכולות להפחית מעוצמת הסימפטומים, אבל ההתנהגות הפרועה בדרך כלל ממשיכה. האם יש משהו שההורים יכולים לעשות?

 

הורות לילדים הסובלים מהפרעות קשב/היפראקטיביות (ADD/ADHD) מאגד לראשונה מגוון טכניקות שנוסו ונבחנו. הספר מרחיב מעבר לזיהוי הסימפטומים, ומטפל בשינויים שההורים יכולים לעשות כדי להבטיח שהבעיות ההתנהגותיות הקשורות ל-  ADD  ו-ADHD יופחתו ויימצאו תחת שליטה.

 

דויד פנטקוסט בילה עשר שנים עם משפחות של ילדים הסובלים מ- ADD ומ- ADHD והדילמות עימן הן מתמודדות. הוא פיתח גישה המכונה ADDapt לפתרון בעיות התנהגות, המופיעה  במלואה בספר הזה. זוהי תכנית מושלמת וקלה ליישום המאפשרת להורים להתמודד בעצמם עם דפוסי ההתנהגות הפרועים המאפיינים את ה-ADD. התכנית פותחה ושופרה תוך כדי עבודה עם יותר מ-150 משפחות והביאה לחיי המשפחות הרמוניה אותה חשבו ההורים כי איבדו לעולמים.

 

דויד פנטקוסט הוא מטפל משפחתי ומייסד פרויקט ההתפתחות של ADHD בקרן BHB NHS שבלונדון. הוא מרצה ומייעץ להורים, מורים, פסיכיאטרים, רופאים, ואנשי מקצוע אחרים על הטיפול ההתנהגותי והרגשי בילדים הסובלים מ- ADD   ו-ADHD. הוא מרצה ומורה במכון לתרפיה משפחתית ומשמש כמרצה אורח באוניברסיטת South Bank שבלונדון.