חדש על המדף

המיתוג המודרני: גישות שיווקיות בניהול מותגים

ד"ר רם הרשטין

קטלוג


91686

 

תקופת המיתוג המודרני מיוחסת לשלהי המאה ה-20 ולתחילת המאה ה-21, והיא מתאפיינת בחדירה מסיבית של מותגים חדשים לשוק ובחידוש מואץ של מותגים מובילים בשוק.

 

הספר "המיתוג המודרני" חושף בפני הוקרא את מגוון המותגים המאפיינים את תקופת המיתוג המודרני - החל במותגים לאומיים ופרטיים וכלה במותגים דיגיטאליים ווירטואליים.

 

ספר זה מציע לאנשי עסקים ולאנשי אקדמיה תיאור מדויק של הדרכים והטכניקות המקובלות לבניית מותגים ולניהולם לאורך זמן.

 

נוסף לכך, הספר מציג את שלוש הגישות השיווקיות המרכזיות לניהול מותגים - גישות המאפיינות את תקופת המיתוג המודרני:

 

  •  גישת נאמנות מותג   (Brand Loyalty)

 

  • גישת תדמית מותג (Brand Image) 

 

  •  גישת ערך מותג   (Brand Equity)

 

לבד מכך, הספר מספק תשובות לסוגיות מרכזיות בתחום ניהול המותגים:

 

  • כיצד בונים נאמנות מותג, תדמית מותג וערך מותג?

 

  • כיצד נדרשים משווקים לנהל נאמנות מותג, תדמית מותג וערך מותג בראייה גלובלית?

 

  • כיצד מודדים נאמנות מותג, תדמית מותג וערך מותג?

 

הדיון בספר מלווה בדוגמאות רבות מן הארץ ומן העולם ובתרשימים רבים המסייעים למשווקים, למנהלי מותגים, לפרסומאים, לאנשי עסקים, לחוקרים ולסטודנטים ליישם את שלוש הגישות השיווקיות המודרניות לניהול מותגים.

 

ד"ר רם הרשטין הוא מרצה בכיר לשיווק בבית הספר למדעי החברה והניהול במרכז האקדמי רופין. התמחותו של ד"ר הרשטין היא בתחום ניהול המותג, ומאמריו בנושאי שיווק מותגים, קמעונאות והתנהגות צרכנים נתפרסמו בכתבי עת בין-לאומיים. ספרו הראשון "ניהול המותג" מהווה כלי לימודי מרכזי במגוון קורסים בתחום השיווק. ד"ר הרשטין משמש כיועץ לחברות ולארגונים בארץ בנושא בניית מותגים, ניהולם ושימורם וכן מעביר סדנאות וימי עיון בנושאי מיתוג למנהלי מותגים ולמשווקים.