הכאב מאחורי המסכה

התגברות על הדיכאון הגברי

ד"ר ג'ון לינץ', ד"ר כריסטופר קילמרטין



הכאב מאחורי המסכה

גלו את האסטרטגיות העדכניות ביותר לטיפול בדיכאון הגברי

 

הדיכאון הגברי הינו תסמונת אכזרית הניזונה מפחד שלך מן הציפיות "להיות גבר, לא לבכות ולא להיות רכיכה". כמה פעמים הוטחו בך המילים הקשות הללו על ידי אחרים, או אפילו על- ידי עצמך! ספר ייחודי זה אינו מציג את הגברים כקורבנות: הוא מתאר את אחריותו של הגבר ומציע אסטרטגיות מציאותיות לשינוי.

 

"הספר מתמקד בבעיית הבריאות החברתית והמנטלית ההרסנית ביותר-

הדיכאון הגברי - שאינה מזוהה ומובילה לאלימות, להתעללות ולהזנחה עצמית ההורסות חיים כה רבים. ספר זה לא יכול להיות ברור יותר או חומל יותר. הוא קולע הישר אל המטרה ונחוץ ביותר".

                                                           ד"ר פרנק פיטמן

 

 

"המחברים פונים אל הבעיה המרכזית במשבר המגדרי בן זמננו, כלומר, נטיית הגברים לחוות דיכאון כהתנתקות מן העצמי ומן הזולת. הכאב מאחורי המסכה משרטט את ההשפעות המזיקות של הדיכאון הגברי... ומצביע על הדרך שבה יכולים הגברים להחלים בהקשר של מערכות יחסים".

 

רונלד פ. לבנט ד"ר לחינוך, דיקן הפקולטה לפסיכולוגיה, האוניברסיטה של דרום מזרח נובה

 

ד"ר ג'והן לינץ' הוא פסיכולוג קליני. עבד עם ועדות לשרות קהילתי בפיתוח תוכניות עבור קורבנות ועברייני אלימות משפחתית. הנחה סדנאות בנושאי מתן טיפול יעיל לגברים באופן פרטני, בקבוצות ובמסגרת מערכות יחסים. פיתח ומפקח על תוכניות טיפול למטופלים מאושפזים הסובלים מהפרעות אישיות מנותקת. פיתח גם תכנית פסיכיאטרית עבור גברים בבית החולים ווסטברוק, ווירג'יניה. ד"ר לינץ' הינו חבר באגודה הפסיכולוגית האמריקאית למחקר פסיכולוגי על גברים וגבריות.

 

ד"ר כריסטופר קילמרטין הוא פרופסור עמית לפסיכולוגיה במכללת מארי וושינגטון בפרדריקסבורג, וירג'יניה, ומומחה בבעיות גברים ובמניעת אלימות. הוא פסיכולוג קליני, ובעל ניסיון רב בייעוץ לעסקים, לתלמידי מכללות, לעובדי מכללה וליועצים. ד"ר קילמרטין הוא חבר באגודה הפסיכולוגית האמריקאית למחקר פסיכולוגי על גברים וגבריות, וכן חבר בארגון  הכלל ארצי של גברים נגד אפליה מינית (סקסיזם).