הסודות שמאחורי צופן דה וינצ'י

כל העובדות, המחקרים והתיאוריות, עליהם מבוסס הספר

דן בורסטין



הסודות שמאחורי צופן דה וינצ'י

צופן דה וינצ'י, רב המכר של דן בראון, שבה את דמיונם של מילוני קוראים ברחבי העולם. הספר הנועז והרקע ההיסטורי העשיר עוררו עניין רב במקורות ששימשו את המחבר, ועוררו מחלוקות, פרטיות ופומביות כאחד, ברחבי אמריקה ובעולם כולו. קוראים בכל העולם התעניינו לדעת מהן העובדות העומדות מאחורי האירועים המתוארים בספר, והיכן מתחילה הבדיה.

 

השאלות העולות בספר צופן דה וינצ'י הן שאלות מדהימות ומטרידות. האם ישו היה נשוי בעצם למרים המגדלית? האם היא הייתה אחת מהשליחים של ישו? אם היא כתבה ספר בשורה? האם היה להם ילד משותף? האם כמה גאונים מתחום האמנות והמדע, כמו לאונרדו דה וינצ'י ואייזיק ניוטון, היו שייכים לאגודות חשאיות שהיה להן מידע סודי לגבי ההיסטוריה? האם לאונרדו העביר מסרים כאלה באמצעות "הסעודה האחרונה" וציורים אחרים?

 

הסודות שמאחורי צופן דה וינצ'י מציג עובדות והשערות באמצעות הצגת עמדותיהם וערכותיהם של מומחים- ארכיאולוגים, תיאולוגים, היסטוריונים של אמנות, פילוסופים ומדענים - אשר על כתבי רבים מהם הסתמך דן בראון עצמו בכתיבת ספרו.

 

הסודות שמאחורי צופן דה וינצ'י הוא מדריך המקיף ביותר לרומן, והוא מזקק בעבור הקורא הסקרן את המידע המוסמך ביותר בנושאים המרכזיים של צופן דה וינצ'י.

 

 

דן בורסטין הוא עיתונאי ומחבר רבי מכר בנושאים כמו יפן, סין המהפכה הטכנולוגית-הדיגיטאלית ועוד.