חדש על המדף


מוצא המותגים: גלו את החוקים הטבעיים של חדשנות המוצר וההישרדות העסקית

אל ולורה ריס


מוצא המותגים

 

בספרם החדש והמרתק, מוצא המותגים, לוקחים אל ולורה ריס את הרעיון המהפכני של דרווין על האבולוציה ומיישמים אותו על תהליך המיתוג. התוצאה היא אסטרטגיה חדשה, יעילה ומרשימה, ליצירת מוצרים חדשניים ולבניית מותגים מצליחים, שיובילו אתכם להשגת הצלחה עסקית.

 

אל ולורה ריס מסבירים כיצד תאים משתנים בשוק יוצרים אינספור הזדמנויות לבניית מותגים חדשים ולצבירת הון. אבל ההזדמנויות האלה אינן נמצאות היכן שמרבית האנשים והחברות מחפשים אותן - בהתכנסות (convergence) של קטגוריות קיימות כגון טלוויזיה והמחשב, הטלפון הסלולרי והאינטרנט.

ההזדמנויות דווקא בכיוון המנוגד- בהסתעפות (divergence). המחברים מאמצים את מסקנתו המבריקה של דרווין, שמינים חדשים צצים מתוך הסתעפותם של מינים קיימים ומשרטטים אסטרטגיה יעילה ליצירת מותג מצליח והחדרתו לשוק.

 

במוצא המותגים תלמדו כיצד:

  • להפריד ולמשול
  • לנצל מוקדי הסתעפות
  • להשתמש בתיאוריות של הישרדות הראשונים והישרדות השניים
  • לרתום למטרתכם את כוחו של הגיזום

 

אל ולורה ריס הוציאו מתחת ידם את הספר המושלם בנושא המיתוג, כשהם מתבססים על מחקרים מאירי עיניים בנושא מוצרי התכנסות שנכשלו, וכנגדם סיפורי הצלחה כובשים של מוצרים שעשו חיל הודות להסתעפות. מוצא המותגים ילמד אתכם באופן מעמיק כיצד לבנות מותג מנצח שיוביל אתכם להצלחה בעולם המיתוג רב הסיכונים.

 

אל ריס ובתו- שותפתו לורה ריס הם מיועצי השיווק הנודעים ביותר בעולם. החברה שהקימו באטלנטה, Ries& Ries  יועצת לרבות מחברות Fortune 500. השניים הם מחברי רבי- המכר 22 חוקי ברזל של בניית מותג ושקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור (שניהם בעברית בהוצאת מטר).

תוכלו להוסיף ולקרוא עליהם באתר האינטרנט www.Ries.com