ascola12

12 אסכולה 60  רבה על מתמטיקה דיסקרטית והסתברות, ואילו בבינה המלאכותית – על משוואות דיפרנציאליות ועל סטטסיטיקה; וכלה בחומרה, שבמדעי המחשב , ואילו בבינה המלאכותית – על CPU מבוססת על ארכיטקטורות חומרה מבוזרות. ״עם זאת, עכשיו, כשהולכות ונחשפות היכולות האדירות הטמונות בבינה המלאכותית, ההכרח בהשכלה האקדמית הולך ונהיה פחות מובהק. מערכות הבינה המלאכותית המתקדמות יודעות ללמד ולהסביר בסבלנות אלגוריתמית ככל שיידרש. האם בכך מתמצה החוויה האקדמית? בוודאי שלא! אבל עבור רבים זה עלול להספיק. ולכן, לדעתי, לא מן הנמנע שהאקדמיה תמצא את עצמה רלוונטית לקהלים צעירים יותר ומבוגרים יותר עם תכנים אקדמיים קלאסיים כמו: פילוסופיה והיסטוריה". אז כדי להתחזק ולהישאר רלוונטית האקדמיה צריכה דווקא לחזור לשורשים? "במובן מסוים, כן. דווקא הקדמה הטכנולוגית האדירה הזו יכולה להניע תהליך שיחזיר את האוניברסיטאות למעמדן כמעוזים אינטלקטואלים – כמקומות שמקנים מחשבה, הגות, ידע ורעיונות, ולאו דווקא כלים מקצועיים. "אתה מדבר איתי?". ויל סמית' וחבר מעידן אחר בסרט "אני, Pictorial Press Ltd / ." רובוט Alamy Stock Photo

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==