יום העיון ייתקיים לכבוד צאתו לאור של הספר "ניהול השיווק"
מאת פיליפ קוטלר, קווין קלר ויעקב הורניק

יום ראשון, י"ג בטבת תשע"ב, 8 בינואר 2012
קריית האוניברסיטה הפתוחה ע"ש דורותי דה רוטשילד, דרך האוניברסיטה 1, רעננה
(הכניסה לחניה מרחוב ויצמן; החניה ללא תשלום)


16:45 התכנסות וכיבוד קל
17:00 דברי ברכה: פרופ' יואב יאיר, דיקן הפיתוח וטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה

מושב ראשון: מגמות בשיווק
יו"ר: ד"ר ניצה גרי, ראש המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה

פרופ' יעקב הורניק, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב
תיאוריית הלקוח הנלהב

ד"ר רינת שאנן-סצ'י, המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה
מתקשורת המונים להמונים מתקשרים
18:30 הפסקה
18:45 מושב שני
"מי הזיז את השיווק שלי?" - זמנים חדשים מחייבים גישות שיווקיות חדשות
יו"ר: ד"ר אריה נחמיאס, ראש תכנית ה-MBA, האוניברסיטה הפתוחה

רב-שיח בהנחיית: מר ערן יסעור, מנכ"ל משותף של Superbrands ישראל
בהשתתפות:
מר אבי מוטולה, מנכ"ל, חברת נגב
מר יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים, רשת דומינו'ס פיצה
מר אבי צימרמן, סמנכ"ל שיווק, חברת Cal
פרופ' יעקב הורניק, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב

סיום משוער בשעה 20:00

למשתתפי הכנס הנחה ברכישת הספרים ביום האירוע בחנות הספרים "למדא"

ההשתתפות ללא תשלום בהרשמה מראש
בטלפון 3337* (03-5114412) או באתר האינטרנט: www.openu.ac.il/marketing