למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
מירב » קורס ניהול ושיווק הקליניקה

קורס ניהול ושיווק הקליניקה


הצלחה עסקית למטפלים ומאמנים

איריס אסיה


המרצה M.A
מרצה ויועצת עסקית למטפלים. מלווה אישית מטפלים להקמת וקידום הקליניקה. מנחת סדנאות ומרצה בקמפוס ברושים לרפואה משלימה בקורס הנחיית קבוצות למטפלים ובקורס הכנה לדרך – פיתוח עסקי ושיווקי למטפלים. בעלת 20 שנה ניסיון בתפקידי שיווק וניהול בחברות גדולות.
בוגרת תואר שני MA במדעי החברה מאוניברסיטת תל אביב
יוצרת ובעלת חברה "איריס ואורלי הרצגות"
מאמנת לקידום בריאות, מכון וינגייט
מנחת סדנאות מוסמכת אוניברסיטת תל אביב
https://www.irisasia.co.il

על הקורס


קורס ייחודי ומעשי למטפלים ומאמנים שרוצים ללמוד איך להקים, לשווק ולנהל קליניקה מצליחה ומשגשגת. מטרת הקורס לעזור למטפלים להפוך את הידע והכישורים המקצועיים שלהם להצלחה עסקית ולפרנסה קבועה, להגדיל את מספר המטופלים, לפתח מיומנויות מכירה וכך להגשים את הייעוד שלהם כבעלי עסק במקצוע הטיפול.
המפגשים משלבים ידע מעשי בניהול, כלים מתחום השיווק והמכירות לקידום הקליניקה עם פיתוח חשיבה עסקית ותודעה מנצחת, מלווים בדוגמאות ובמקרים מהשטח, הכול מותאם למציאות בעולם הטיפול והאימון.
נוסף על כך, יפתחו המשתתפים במהלך הקורס חשיבה עסקית מנצחת, יתמלאו באנרגיות, במוטיבציה ובביטחון ויתחילו לפעול ולהתקדם כבעלי קליניקה מצליחה ומשגשגת.

למי מתאים הקורס

  • מטפלים בתחילת הדרך, שסיימו את לימודיהם ומעוניינים לפתוח קליניקה עצמאית,
  • מטפלים שכירים שמעוניינים לצאת לדרך עצמאית ולפתוח קליניקה פרטית,
  • מטפלים בעלי קליניקה פעילה שמעוניינים לפתח, להגדיל ולמשוך אליהם יותר מטופלים.

הקורס מתאים ל: מטפלים ברפואה משלימה, מאמנים אישיים, מאמני NLP, מדריכי הורים, דיאטניות, מטפלים בגוף נפש, פסיכולוגים, פיזיוטרפיסטים, וכל מי שיש לו קליניקה עצמאית או עסק קטן המספק שירותים.

תכני הקורס

הקורס פורש את מפת הדרכים בדרך לקליניקה מצליחה ומשמש קיצור דרך חשוב להשגת תוצאות רצויות. הידע והכלים הרבים שיילמדו מותאמים למקצועות הטיפול, לאימון ולייעוץ וחיוניים לפיתוח ההצלחה העסקית של המטפל.
המפגשים בנויים משילוב של תוכן מעשי בשיווק ובמכירות, מדיונים משותפים והעלאת דילמות מקצועיות מהשטח במטרה להתלבט יחד, לשתף בהצלחות, לתמוך ולצמוח.

מפגש 1


יוצאים לדרך! מרכיבי ההצלחה העסקית
  • מה זה אומר להיות מטפל בעל קליניקה עצמאית והאם באמת כל אחד יכול?
  • בניית זהות עסקית החל משלב חיפוש הייעוד דרך מציאת הרעיון והחזון, בניית תכנית עסקית עם מטרות ויעדים;
  • חשיבה עסקית חיובית, פיתוח תודעת שפע מקדמת.

מפגש 2


מה עושים עם כל התחרות? יוצרים ייחוד ובידול שיווקי בשוק מטפלים צפוף
  • "למה שיבואו אלי?" יצירת מיקוד עסקי ויתרון תחרותי שימשוך אלינו מטפלים מדויקים שמחפשים וצריכים אותנו;
  • "למי אני מוכר?" – הגדרת המטופלים שאליהם אנחנו פונים, המאפיינים והיתרון השיווקי במיקוד עסקי;
  • "מה אני מוכר?" – הגדרת סל המוצרים והשירותים, תמחור, איך מגדילים הכנסות בקליניקה, איך משמרים מטופלים לאורך זמן.

מפגש 3


מתאהבים במכירות (...זה לגמרי אפשרי!)
  • איך למכור בהנאה ובטבעיות מבלי להרגיש שמוכרים ;
  • מעמדי מכירה – אחד על אחד ומכירה על הבמה;
  • שיחת מכירה – השלבים להפיכת מתעניין למטופל;
  • הצגה עצמית מנצחת – בניית מסר שיווקי;
  • מכירה ללקוחות ותיקים.

מפגש 4


שיווק וקידום הקליניקה באמצעות מערכות יחסים
  • שיווק אקטיבי מפה לאוזן - איך מקבלים המלצות והפניות ממטופלים;
  • איך עושים שיתופי פעולה מוצלחים לקידום הקליניקה;
  • נטוורקינג: הכרת מעגלים עסקיים ושימוש נכון ב נטוורקינג לקבלת הפניות.

מפגש 5


קליניקה און ליין – שיווק באינטרנט
  • ערוצי שיווק אפקטיביים לבעלי קליניקה;
  • חשיבות נראות עסקית להצלחה;
  • חומרים פרסומיים, יצירת מסר שיווקי מנצח, כתיבה שיווקית;
  • פייסבוק – ניהול עמוד אישי, עסקי וקבוצות.

מפגש 6


תמחור והגדלת הכנסות
  • תמחור – למה לא כדאי למכור בזול / קידום מכירות והטבות;
  • בניית סל מוצרים, שימור לקוחות והתרחבות לקהלים חדשים;
  • איך מתמחרים בצורה נכונה את המוצר/שירות;
  • שיטות להגדלת הכנסות בעסק;
  • מה עושים כשלקוח אומר "זה יקר לי".

מפגש 7


כתיבה שיווקית למטפלים
  • כלים, טכניקות, ותרגול לכתיבה שיווקית אותנטית ומקדמת;
  • הפחד מחשיפה ואיך מתגברים על החסמים והמעצורים;
  • "על מה נכתוב?" - רעיונות לנושאים ולסוגי פוסטים בפייסבוק;
  • טיפים להתמודדות עם קשיי הכתיבה.

מפגש 8


מה עושים מעכשיו? ניהול שלי את עצמי
  • בניית תוכנית עבודה, קביעת מטרות ועבודה שוטפת בקידום הקליניקה;
  • יצירת הרגלים קטנים להצלחה, ניהול זמן, תכנון יעיל ובניית שגרה יומיומית;
  • התמודדות עם דחיינות, חוסר מוטיבציה ומצבי שבירה;
  • סיכום ויציאה לדרך עם מטרות ברורות.

מבנה הקורס


8 מפגשים = 32 שעות אקדמיות (נתון לשינוי על פי דרישה)



אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים