מועדון יזמות ועסקים לבוגרי אוניברסיטה פתוחה
 
מועדון היזמות של האוניברסיטה הפתוחה

סדנת אמנות הפרזנטציה, השכנוע והשיווק העצמי
המנחה: עו"ד אופיר צומן
הסדנה מעניקה כלים שיטתיים לשיפור משמעותי ביכולתם של המשתתפים להעביר מסרים ברורים ומשכנעים מול כל סוג קהל, ולהגביר את ביטחונם העצמי בהעברת המסרים.


הסדנה תתקיים בימי ראשון, פעם בשבוע במשך 3 שבועות בחודש פברואר
בתאריכים 2.2.2014, 9.2.2014, 16.2.2014
המפגשים משעה 18:00 עד 21:00


שימו לב: הסדנה תתקיים בקמפוס רמת אביב של האוניברסיטה הפתוחה
רחוב קלאוזנר 16, רמת אביב


הסדנה מעניקה למשתתפים בה כלים שיטתיים לשיפור משמעותי ביכולתם להעביר מסרים ברורים ומשכנעים מול קהל מכל סוג שהוא, ולהגביר את בטחונם העצמי בתחום זה. הסדנה מעניקה שלושה ערכים מוספים עיקריים:
  1. מידע מעודכן - מידע מתוך מחקרים, כולל מחקרו של המנחה, ספרות מקצועית וניסיון שטח רב שנים של המנחה.
  2. כלי עבודה מעשיים - מודלים שיטתיים פרי פיתוח ייחודי של המנחה, טיפים, טכניקות, תרגול וסימולציות.
  3. חוויית למידה - סרטים, דוגמאות, המחשות, אנרגיה טובה וכיף.
על המנחה: עו"ד אופיר צומן
מומחה פרזנטציה ובעל למעלה מ - 20 שנות נסיון פרקטי בתחום. מופיע ומתראיין בכלי התקשורת וכותב מאמרים בעיתונות בנושא פרזנטציה. יו"ר מייסד של מועדון הדיבייט באוניברסיטה הפתוחה. חוקר את תופעת המנהיגות הכריזמטית במסגרת התיזה באו"פ. מרצה את הקורס "אתיקה ומוסר בארגונים" בתוכנית ה - Executive MBA באוניברסיטה העברית. לאתר המנחה: www.ofirtzuman.com.

סילבוס הסדנה
הסדנה מורכבת משלושה מפגשים בני 3 שעות אקדמיות כ"א.


מפגש ראשון - פרזנטציה ופחד קהל
  1. מודל ששת השלבים לפרזנטציה אפקטיבית - מודל ייחודי, שיטתי ומובנה להעברת מסרים אפקטיבית מול כל סוג קהל ובכל סיטואציה: ראיון עבודה, שיחת שכר, פגישה עסקית, גיוס כספים, נאום, הדרכה הופעה בתקשורת ועוד.
  2. פחד קהל - הסיבות לפחד הקהל, ועשרה כלים שיטתיים להתמודדות אפקטיבית עימו.
מפגש שני - דיבייט וטיפול בהתנגדויות
  1. דיבייט - בניית טיעונים, הפרכה, מציאת נק' המחלוקת בדיון / בוויכוח, שאילת שאלות, דוגמאות וניתוח סרטים.
  2. טיפול בהתנגדויות - כלים וטכניקות התמודדות עם קהל / בן שיח עוין או מפריע, כולל ניתוח סרטים וסימולציות.
מפגש שלישי - שיווק עצמי וכריזמה
  1. שיווק עצמי - מודל "זירות הפרזנטציה" לשיווק עצמי שיטתי ואפקטיבי, דוגמאות וניתוח סרטים.
  2. מודל משולש הכריזמה - מודל שיטתי להגברת הכריזמה האישית, המבוסס על מחקרו האקדמי של המנחה בנושא מנהיגות כריזמטית, בכלל זה: דוגמאות, סיפורים, סימולציה וניתוח סרטים.



פעילות המועדון נתמכת ע"י אגודת ידידי האוניברסיטה בארה"ב
לאתר המועדון
לטופס הצטרפות כחבר המועדון
יזמים, חברי המועדון, שיכולים ורוצים להשתלב בפעילות המקצועית בהתאם לניסיונם מוזמנים לפנות אל:
www.openu.ac.il/memberprofile