18 השליטה והכאוס מומחשים בכל אופני המבע הציוריים. סדרת הציורים של ציבי גבע ”אחרי המסיבה” מתייחסת לטבח במסיבת נובה. התחושות העמוקות העולות מציורו שובר המוסכמות של פיקאסו מתקשרות אצל גבע למאפיינים הציוריים של הכאוס. זעקה רמה ומחרידה כמו נשמעת ממרחבי הציור, והאימה הגופנית מומחשת בפיתולי הקו ובכתמיות הדחוסה של הצבע אשר נחווית כמעיקה, , גם גרניקהלופתת ומאיימת. בדומה ל לנוכח עבודה זו הצופים מאבדים התמצאות במרחב: העולם מתהפך, האדמה נתלשת ונוזלי גוף בגוונים אדומים וצהובים ניגרים מסביב. ציורי הסדרה אוצרים בתוכם עוצמה מתפרצת, דימויים הנראים כחיתוכי פלדה טמונים בין משיכות המכחול כך שנוצרות שכבות של קושי ושל פריכות גם יחד. ואחרי ככלות הכול מבצבצת המחשבה המטרידה עד אימה: איך כל זה היה יכול להתרחש? הזהו אדם? תערוכות רבות הוקמו במוזיאונים, בגלריות וברחבי הארץ, והן אפשרו, ולו במעט, לבטא את האימה, החרדות האינסופיות, המתח וההתמודדות עם החדשות הרעות שלא הפסיקו להגיע. 20X30 , טושים על נייר, 2023 ,רגע בגיהינוםאביב גרינברג,
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==