PostHum_Condition_A_Tribute_to_Guernica

9 , שבו פיקאסו קלוד ופלומה מצייריםבציור מתאר את ילדיו הצעירים, מצא פלטניק הד לחששו הכבד מפני הסכנות הנשקפות לילדיו שלו בעידן של עימותים ומלחמות ושל תמורות טכנולוגיות קיצוניות. "ובלב כל זה – הילדים", הוא כותב, "דור העתיד שבו אני צופה בחרדה, הדור שייאלץ לשאת בתמורות המתרחשות בקצב מסחרר, מצב שלעיתים נראה לי חסר 1 שליטה ולעיתים דווקא נשלט מדי". תחושת חוסר האונים לנוכח קטסטרופה הפוסט-מתקרבת ממשיכה להדהד במיצב , המוצג בגלריית אנושי: מחווה לגרניקה . תרגום מאנגלית: חוה אלדובי. 2024 הודעת דוא"ל לחוה אלדובי, 1 . Garden Muse ו־ Tammuz , Children Playing שלוש העבודות הראשונות בסדרה הן 2 .)2025 האוניברסיטה הפתוחה (מאי-ספטמבר PostHum זוהי העבודה הרביעית בסדרה אולם בשונה מעבודותיו 2,Condition הקודמות, שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית, בעבודה זו נבנו "רובוטים" מכניים בעבודת יד ונעשה שימוש בהנפשת אובייקטים באמצעות משיכה בחוטים, פשוטו כמשמעו. המיצב כולל שמונה עבודות וידיאו ושישה אובייקטים פיסוליים, ארבעה מתוכם מופעלים באמצעות מנועי סרוו ובקרים, "רובוטים" כפי שמכנה אותם פלטניק. היצירה ממשיכה את עיסוקו בסוגיות הקיומיות ,Bordermine , מתוך הסדרה בעקבות "נער שוכב (אריך לדרר)". מישל פלטניק, 3 תמונה , וידיאו חד-ערוצי 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==