8 תוך היצירה כסוכן של הזרה, אווטאר כפי )2023( ילדים משחקיםשהוא מכנה זאת. stop ) הן עבודות סטופ מושן ( 2024( תמוזו ) שנוצרו בתהליך שפיתח פלטניק תוך motion עבודה עם גרסה מוקדמת של מודל הבינה , שבו השתמש Stable Diffusion המלאכותית לאחר שהתאים אותו למטרותיו ובמנותק מרשת האינטרנט. נקודת המוצא של עבודת ) היא הטריפטיך 4 (תמונה תמוזהסטופ מושן הקדושים המתבודדים של הירונימוס בוש ). גם כאן מעורב ציור ישיר על גופה 1493( של פרפורמרית, אשר מגלמת את דמותו של הירונימוס הקדוש מתוך הפאנל המרכזי של הטריפטיך. נוסף על צילומי וידיאו של הדמות, פלטניק צייר בנפרד את האלמנטים המרכיבים את העבודה: דמות, עץ, רקע. האלמנטים הללו Stable־ עברו עיבוד גנרטיבי באמצעות מודל ה , והעבודה הסופית הורכבה בידי Diffusion פלטניק, פריים אחר פריים, מתוך הדימויים הגנרטיביים שמקורם בדימוייו שלו. הבחירה המדוקדקת של כל פריים מתוך השטף הגנרטיבי וההרכבה מעידות על מידת השליטה הגבוהה של פלטניק בתהליך העבודה. ) נוצרה בתהליך 5 (תמונה ילדים משחקים דומה, שבו רישומים ותצלומים של פלטניק עברו תהליך גנרטיבי. נקודת המוצא לעבודה זו קלוד ופלומה מצייריםהיא ציור של פיקאסו ), שפלטניק עיבד תוך שהוא מוסיף לו 1954( סביבה אורבנית. את הרישום המעובד, בצבעי . Augmented Picasso מים, הוא מכנה התהליך התבסס על רישומים ועל תצלומי הכנה שהוא הזין כחומרי גלם לתוך המודל. גם כאן שמר פלטניק על שליטה מקסימלית באופן שבו שיבש המודל את הדמויות ואת סביבתן, תוך שהוא משאיר גם מרחב לאקראיות ולבלתי צפוי. במהלך הווידיאו, דמויות הילדים משתבשות לבלי הכר, כמעט עד אובדן צלם אנוש, ומתפתח עולם דיסטופי ששיאו בחורף מאיים, אשר נראה כתוצאה של אסון טכנולוגי או אקולוגי מעשה ידי אדם. ,After , מתוך הסדרה בעקבות "שלושה מתווים לדיוקן של לוסיאן פרויד". מישל פלטניק, 2 תמונה , מיצב וידיאו תלת-ערוצי 2013
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==