מגזר עסקי תפקיד: מנהל/ת קשרי לקוחות )Customer Success( הייטק תת־תחום: סטארטאפים, איפה עובדים: חברות הייטק, חברות פרויקטים. דוגמאות לחברות: monday.com, WalkMe, Papaya Global מהות התפקיד: * ניהול הקשר עם הלקוחות העסקיים של החברה * עזרה בשימוש מיטבי במוצר החברה * שימור לקוחות ומניעת נטישה * אפסלים במכירת מוצרים מה אפשר לעשות עם תואר ראשון בפכ"מ? מה אפשר לעשות עם תואר ראשון בפכ"מ? האוניברסיטה הפתוחה 17 מגזרים, תפקידים, מיומנויות נדרשות ומסלולי קריירה :Skills Map , מיומנויות פרזנטציה, ניתוח נתוני SaaS היכרות עם מוצרי :Hard Skills שימוש תקשורת בינאישית מצוינת, אוריינטציה שירותית, יכולת :Soft Skills ניהול משברים :Tools CRM Systems: Salesforce, HubSpot * Customer Success Platforms: Gainsight, Totango * Communication Tools: Zoom, Slack, Email automation (e.g., * Customer.io) (מעקב אחרי נתוני Basic Data Tools: Excel / Google Sheets * שימוש) ₪ 10,000־ כשכר התחלתי: ניסיון בשירות/מכירות, שליטה באנגלית ברמה איך מגיעים לתפקיד: גבוהה Customer › › מנהל/ת לקוח בכיר/ה TeamLead לאן מתקדמים: , אפשר להגיע לתפקידי ניהול מוצר Success Director :Career Flowchart ↙ לימודים בפכ"מ עבודה במוקדי שירות/מכירות או תפקיד לקוחות התחלתי ↙ Customer Success Manager : תפקיד ↙ Team Lead ↙ מנהל/ת לקוח בכיר/ה ↙ Product Manager או Customer Success Director ↙ מרכז הקריירה אופג׳וב
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==