sustainability_and_environment_research_center_report-1-24

16 אור קרסין, שולה גולדן ,)Insch ,2010 ובהקצאת משאבי הרשות. לשם המחשה, במטריצת אינץ' ( ) הוצע למפות את מידת שביעות רצון התושבים אל מול החשיבות 2 (תרשים שהם מייחסים למשתנה. קביעת קדימויות לפעולה ברשות המקומית, לפי חשיבותם הנתפסת של המשתנים :2 תרשים ודירוג שביעות רצונם של התושבים (על פי מטריצת אינץ')* Insch, 2010 * מבוסס על מאפשר למקבלי ההחלטות ברשות המקומית לזהות 2 המיפוי שמתקבל בתרשים תחומים שכדאי להתמקד בהם כדי לשפר את שביעות רצון התושבים. כך, תחומים א) – כדאיים 2 הזוכים לשביעות רצון נמוכה, אך חשיבותם הנתפסת גבוהה (תרשים להשקעה מצד הרשות כדי לשפר את שביעות הרצון הכללית של התושבים. לגבי התחומים שנרשמה בהם שביעות רצון גבוהה לצד חשיבות גבוהה – רצוי לשמר ב), אך ההשקעה בתחומים שהחשיבות 2 את דרכי הפעולה כפי שהן (תרשים ג–ד). סיווג זה 2 המיוחסת להם בקרב התושבים היא נמוכה אינה כדאית (תרשים מעניק משקל מכריע לתפיסת החשיבות הסובייקטיבית, ולמעשה מציע למקבלי ההחלטות שלא להשקיע בתחומים שהחשיבות המיוחסת להם מצד התושב נמוכה. מספק אפוא תיאור סכמתי של מודל זה, אם כי המחקר הנוכחי אינו 2 תרשים מצדד בעמדה זו. עמדתן של מחברות המחקר היא כי גם תחומים שחשיבותם הנתפסת בעיני התושבים היא נמוכה והם באחריות הרשות המקומית – עשויים להצדיק השקעה גבוהה מצידה, כל עוד חשיבותם האובייקטיבית מוכחת כגבוהה להבטחת איכות חיים עירונית. נְְפתח את הסוגיה ביתר הרחבה בשלב הדיון. Tarshim 2 השקעת יתר גבוהה נמוכה גבוהה א ד ב ג עדיפות נמוכה המשיכו את העבודה הטובה להתמקד כאן א שביעות רצון חשיבות נתפסת

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==