sustainability_and_environment research_center_report-1-25

16 אמפיריים מסוגים שונים, תוך בחינת הקשר שבין שיטת התיעדוף להיקפן של הפעולות ולמידת השפעתן על הציבור. כיוון אפשרי נרמז כבר , שהדגישה את פעולות ההצללה ב"רחובות בעלי 1022 בהחלטת ממשלה פוטנציאל הליכתיות משמעותי, קרי – רחובות שבהם עוברת תחבורה ציבורית או שהם רחובות עם פעילות מסחרית". עם זאת, קביעה זו לא לוותה בעבודה משלימה המאפשרת לתת משקל שונה לרחובות מסוג זה ולהכווין פעולות לרחובות שאינם רק בעלי "פוטנציאל הליכתיות משמעותי" אלא גם משרתים כבר עכשיו מספר גדול במיוחד של הולכי רגל. מבחינה זו, פיתוח שיטה לכימות מצב ההצללה בגישה לתחנות הסעת המונים יכולה לספק מענה, ולו חלקי, לסוגיית תיעדוף פעולות ההצללה ולשרת באופן זה תוכניות עירוניות מקיפות לשיפור מצב ההצללה ברחובות ובשטחים ציבוריים. על מנת להבטיח מיקוד נכון של ההשקעה הציבורית בתוספת הצללה, ראוי היה ששיטות התיעדוף יתבססו על נתונים אמפיריים מסוגים שונים, תוך בחינת הקשר שבין שיטת התיעדוף להיקפן של הפעולות ולמידת השפעתן על הציבור כיצד להבטיח נגישות אקלימית לתחבורה ציבורית?

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==