22 ממוצעים חודשיים ושבועיים שבוע לאורך השנה. לאחר מכן, חישבנו בכל עיר כדי לבחון הבדלים יומיים של מספר הנוסעים השעתי הכולל ועונתיים בין פרקי הזמן השונים. כפי שנראה בהמשך, מצאנו כי מספרי הנוסעים הממוצעים בעיר בפרקי הזמן השונים כמעט שאינם משתנים לאורך השנה, וכי ניתן לאפיין בעזרתם בעקביות שעות שיא ושפל בשימוש בתחבורה ציבורית. יש לציין, עם זאת, שהשפעתה של מלחמת "חרבות באוקטובר, ובכל הערים חלה ירידה חדה 7 ברזל" ניכרה בנתונים אחרי במספר הנוסעים בתחבורה ציבורית מתחילת המלחמה ועד סוף שנת , למרות התאוששות קלה בחודש דצמבר. 2023 מאחר שביקשנו לפתח מדד הנוגע לעומסי חום הנגרמים בעונה החמה במהלך שעות האור, ערכנו עיבוד נוסף של הנתונים עבור כל אחת מספר הנוסעים השעתי הממוצע בכל מהתחנות שבמאגר וחישבנו את (ארבעה חודשים) בכל אחד משבעת 31.8.2023־ ל 1.5.2023 ביןתחנה פרקי הזמן שהגדיר משרד התחבורה. לא כללנו בחישוב את חודש ספטמבר משום שחלים בו מספר חגים. ניתוח זה איפשר לנו גם לכמת את כיצד להבטיח נגישות אקלימית לתחבורה ציבורית?
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==