sustainability_and_environment research_center_report-1-25

27 הצללה אחד ליחידת אורך בכל מסלול, ולאחר מכן מחשב ממוצע של ערכי ההצללה של כל המסלולים המוליכים לתחנה, כמתואר בנוסחה הבאה: סדרת חישובים זו איפשרה לנו לכמת את רמת ההצללה הממוצעת בהגעה רגלית לכל תחנה, ולהצליב נתונים אלה עם מספר הנוסעים השעתי הממוצע באותן תחנות. ההצלבה נעשתה בשני אופנים, גרפי וחישובי. באופן גרפי, גודל הנקודה המייצגת את התחנה על המפה נקבע לפי מספר הנוסעים השעתי הממוצע שלה, ונקודה זו קיבלה גוון המייצג את מידת ההצללה בדרך אליה. באופן חישובי, חישבנו מדד נוסף שהוא של מדד ההצללה במסלולי ההליכה לתחנה 1 מכפלת המספר המשלים ל־ בערך המנורמל של מספר הנוסעים השעתי מהתחנה ביחס לשאר התחנות ), מחושב St_SPI באותה עיר. מדד זה, מדד תיעדוף ההצללה של תחנה ( על פי נוסחה זו: הוא מדד ההצללה המרחבי המשוקלל של מסלולי ההליכה לתחנה, St_SI הוא מספר הנוסעים הממוצע לשעה בתחנה בשעות היום St_AP h הוא מספר הנוסעים הממוצע לשעה APhmax ) בעונה החמה, 19:00-06:00( הוא מספר הנוסעים APhmin הגבוה ביותר בכל תחנות ההסעה בעיר ו־ הממוצע לשעה הנמוך ביותר בכל התחנות בעיר. מדד תיעדוף ההצללה דרך אחת לפעול על בסיס מדד תיעדוף ההצללה בתחנות ההסעה היא לבחון בכל תחנה שמדד התיעדוף שלה גבוה את מצב ההצללה בדרכי הגישה הרגליות אליה ולפעול לשיפורו כיצד להבטיח נגישות אקלימית לתחבורה ציבורית?

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==