33 אומנם אין הבדלים במספרי הנוסעים העונתיים בכל הערים, אבל יש הבדלים מובהקים ביניהם בכל הקשור למספרי הנוסעים הממוצעים בשעה לאורך היום. בחודש השיא (יוני) היה ממוצע התיקוף השעתי בתל 4,025 נוסעים, בבאר שבע 7,174 נוסעים, בחיפה 16,291 אביב-יפו נוסעים. גם זמני השיא של מספר הנוסעים בכל 604 נוסעים ובנתיבות ) אינם זהים: בתל אביב-יפו זמן שיא הנוסעים 6 אחת מהערים (איור וממוצע הנוסעים השעתי בפרק זמן זה 19:00־ ל 15:00 היומי הוא בין גבוה במובהק מבשאר היום. בחיפה זמן שיא הנוסעים היומי הוא בין (פרק זמן המוגדר בנתוני משרד התחבורה כ"שפל יום 15:00־ ל 12:00 "), הגם שממוצע הנוסעים בפרק זמן זה גבוה אך במעט מהממוצע 2 . בבאר שבע, בדומה לחיפה, זמן שיא הנוסעים היומי 19:00־ ל 15:00 בין , אולם הממוצע השעתי אז דומה למדי למספר 15:00־ ל 12:00 הוא בין 12:00-09:00 ,09:00-06:00( הנוסעים השעתי הממוצע בשאר שעות היום 12:00 ). בנתיבות זמן שיא הנוסעים היומי גם הוא בין 19:00-15:00־ ו )09:00־ ל 06:00 , עם דמיון רב לשעות הבוקר המוקדמות (בין 15:00־ ל .)19:00-15:00( ולאחר הצהריים לאור זאת ניתן לטעון כי בכל עיר מתקיים מחזור פעילות יומי שונה המתבטא במספרי הנוסעים השעתיים בתחבורה הציבורית בעיר, וכי קצב זה של שיא ושפל חוזר על עצמו לאורך כל השנה. עליות וירידות אלה במספרי הנוסעים אינן חופפות במלואן להגדרות משרד התחבורה לזמני שיא ושפל, כפי שהן מתבטאות בחלוקת הזמנים במאגר הנתונים. ) בכל ארבע 19:00-06:00( מנגד, ניתן לראות כי במהלך שעות היום כולן הערים ממוצעי הנוסעים השעתיים גבוהים במובהק מאשר בערב ולפנות אומנם אין הבדלים במספרי הנוסעים העונתיים בכל הערים, אבל יש הבדלים מובהקים ביניהם בכל הקשור למספרי הנוסעים הממוצעים בשעה לאורך היום כיצד להבטיח נגישות אקלימית לתחבורה ציבורית?
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==