sustainability_and_environment research_center_report-1-25

34 בוקר. לאור ממצאים אלה, החלטנו כי לצורך חישוב המדדים הנוגעים לכימות עוצמת ההשפעה של חשיפה לקרינת שמש על נוסעים בתחבורה הציבורית נכמת את מספר הנוסעים לפי ממוצע הנוסעים השעתי בשעות ) ולא רק בשעות השיא. הסיבה הראשונה לכך 19:00-06:00( היום כולן היא ההבנה שלמרות השונות בין ארבע הערים שבחנו, ההבדלים במספרי הנוסעים בשעות היום השונות אינם קיצוניים ולכן אין הצדקה לייחד את החישובים לטווח מצומצם של שעות שבהן נרשם שיא הנוסעים. הסיבה השנייה לכך היא הרצון להציג מדד ארצי אחיד, שיוכל להכיל בתוכו את השונות בקצב התנועה היומי בכל עיר וייתר את הצורך לבחון בכל עיר מה הן שעות שיא הנוסעים כדי לחשב את המדד. ניתן לטעון כי בכל עיר מתקיים מחזור פעילות יומי שונה המתבטא במספרי הנוסעים השעתיים בתחבורה הציבורית בעיר, וכי קצב זה של שיא ושפל חוזר על עצמו לאורך כל השנה כיצד להבטיח נגישות אקלימית לתחבורה ציבורית?

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==