76 המיפוי שהופק במהלך המחקר מאפשר לקבוע כי השיטה שאנו מציגים כאן ניתנת ליישום קל יחסית בקנה מידה רחב בכל הערים בארץ לצורך תיעדוף ברור של רחובות ואזורים שבהן נדרשות פעולות הצללה. ביישום נרחב של שיטה זו גם בערים נוספות, היא עשויה לאפשר למקבלי החלטות ולמתכננים מחוזיים או בדרגה גבוהה יותר לאתר נקודות תורפה חזרתיות בנגישות האקלימית של תחבורה ציבורית בכל רחבי הארץ, וכן לבצע בחינה השוואתית של רמת הנגישות האקלימית של תחבורה ציבורית בין ערים שונות. בהצלבה עם מדדים חברתיים־כלכליים מרחביים, המדדים שפותחו בעבודה זו עשויים גם לסייע בחשיפת פערים בנגישות האקלימית של תחבורה ציבורית שמשפיעים במיוחד על נגישותן של אוכלוסיות מוחלשות למשאב ציבורי זה. מדד תיעדוף ההצללה על פי אזורים סטטיסטיים מאפשר למקד את מאמצי השיפור במרקמים עירוניים נרחבים, שבהם רמת ההצללה הממוצעת ברחובות נמוכה אך עוברים בהם משתמשי תחבורה ציבורית רבים יחסית כיצד להבטיח נגישות אקלימית לתחבורה ציבורית?
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==