sustainability_and_environment_research_center_report-4-25

63 מתחת לפני השטח ;Brander and Koetse, 2011 ;2009 ; רוזנטל וחוב', 1999 (פליישר, צור ובר אוריון, ). לפי תוצאות המחקרים הקיימים, צירוף של ערכים אלה לתועלות של 2013 בקר, ש"ח\מ"ר לתועלות של פרויקט הכולל פיתוח 10–5 פיתוח בתת־הקרקע יוסיף בין בתת־הקרקע. הפחתה של זיהום אוויר והקטנת היוממות 3.4.3 שכונות העוברות התחדשות עירונית מאסיבית צפויות להכפיל ואף לשלש את מספר משקי הבית והתושבים בשטחן. כיום, בהיעדר פתרונות תחבורה הולמים, תושבי שכונות אלו נאלצים להסתמך על רכבים פרטיים. מצב זה מחריף לאור העובדה שמרכזי התעסוקה ממוקמים בשולי הערים ובמרחק ניכר משכונות המגורים, וזה גורם לעומסי תנועה כבדים, לזיהום אוויר משמעותי ולבזבוז זמן יקר. לעומת זאת, ניצול תת־הקרקע למגוון שימושים, כגון תעסוקה ומסחר, עשוי להפחית משמעותית את זמני היוממות. הקרבה הפיזית לשירותים ולמקומות תעסוקה תצמצם את התלות ברכב הפרטי ותקצר את משך הנסיעה היומי הממוצע של תושבי השכונה. כתוצאה מכך, יפחת העומס על התשתיות העירוניות ותקטן טביעת .)Cui et al., 2021( הפחמן הנובעת משימוש ברכבים פרטיים באזורים אלו » ChatGPT יוצר ע"י

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==