sustainability_and_environment_research_center_report-5-25

21 היבטים סביבתיים בתוכניות התחדשות עירונית: פיתוח ויישום מדד סביבתי להתחדשות עירונית (מ ִִס ְְל ָָ"ע) PT קוד: ∙ תחבורה ציבורית :7 מחוון הגדרה אופרטיבית סולם המדידה סימוכין קרבה ונגישות לתחנות התחבורה הציבורית לסוגיה – אוטובוס, רכבת קלה, רכבת בין-עירונית – מרחק מ' לכל היותר בין אזורי המגורים לתחנות 500 של כ־ שהיעד שלהן הוא מרכז עירוני. – אין התייחסות 0 כלל – התייחסות מועטה 1 ביותר – התייחסות 2 בינונית – התייחסות מרובה 3 מכון התקנים ,2016 הישראלי, 5281 תקן ישראלי לבנייה ירוקה, חלק (בנייני מגורים): 2 נגישות 7.1 סעיף לתחבורה ציבורית וחלופית, תת-סעיף : קרבה לתחבורה 1 ציבורית. WA קוד: ∙ הליכתיות :8 מחוון הגדרה אופרטיבית סולם המדידה סימוכין עמידה בתנאים שלהלן לתכנון מערך הרחובות: 1. רציפות המדרכה משני צדי הרחוב. 2. מ'. 1.5 – רוחב מדרכה מינימלי 3. הגבלת רוחב לדרכי הגישה לחנייה ביחס למקטע .)10% הרחוב (עד 4. הוספת מעברי חצייה. 5. הפניית כניסות הבניינים אל הרחוב. 6. הגבלת גובה הגדרות/קירות בין המגרש לרחוב. 7. הגבלת הפרש הגובה בין מפלס הרחוב למגרש. 8. אי-הצמדת דירות גן לחזית הבניין. 9. בטיחות: הגדרת אזורי מיתון תנועת כלי רכב. – אין כלל 0 התייחסות לתנאים 2–1 – התייחסות ל־ 1 תנאים 5–3 – התייחסות ל־ 2 תנאים – התייחסות ליותר 3 תנאים 5 מ־ משרד הבינוי והשיכון והמועצה הישראלית לבנייה ,2021 ירוקה, ;18–17 סעיפים המועצה הישראלית לבנייה ירוקה וקרן .2021 ברכה, BL קוד: ∙ שבילי אופניים :9 מחוון הגדרה אופרטיבית סולם המדידה סימוכין הקמת תשתית לשבילי אופניים על בסיס עקרונות אלה: 1. רשת שבילים רציפה ויעילה של שבילי אופניים (קישוריות). 2. 35%–20% שבילי אופניים בצירים ראשיים וב־ מהרחובות. 3. הקטנת חלקם של כלי הרכב הפרטיים על ידי צמצום נתיבי כביש או הסבתם לשבילי אופניים; הקצאת מספר מצומצם של מקומות חניה המרשתים את יחידות הדיור – צמצום ייחשב מקום חניה אחד ליחידת דיור. – אין כלל 0 התייחסות לעקרונות – התייחסות 1 לעיקרון אחד בלבד – התייחסות לשני 2 עקרונות לכל היותר – התייחסות 3 לשלושת העקרונות משרד הבינוי והשיכון, ,1.1 , לוח 2019 .3–2 צעדים

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjAwOQ==