מהלך ההוראה
המנחה מפעילה את הסטודנטיות באמצעות לוח פדלט שיתופי. הסטודנטים מקבלים שיעורי בית שבמסגרתם הם מתבקשים להעלות ללוח יצירה שבחרו מתוך היצירות הנידונות בקורס, ולנתח אותה תוך שימוש במושגים הנלמדים בקורס. במפגש, כל סטודנטית בוחרת פריט שהעלה סטודנט אחר, ומדגישה בו שני רכיבים שרלוונטיים לנושא הנלמד. לאחר מכן, הן מתבקשות להציג במליאה את עבודת העמית, ואת התייחסותן אליה. כל זאת באווירה בטוחה ומאפשרת.



למה כדאי ליישם את המהלך

  • לפני בחירה בפוסט מסוים הסטודנטיות קוראות את מה שסטודנטים אחרים כתבו, ונוצרות התרשמות ולמידת עמיתים.
  • הלמידה הא-סינכרונית )מה שהסטודנטים הכינו בבית( מקושרת ללמידה הסינכרונית (במפגש).
  • יש שימוש באמצעי ויזואלי – לוח הפדלט שמכיל תמונות, התייחסויות כתובות, וסימון באמצעות מדגש – בשילוב עם השתתפות בעל פה.
  • נוצרת היכרות בין הסטודנטים והסטודנטיות בקבוצה.





 

הוראה פעילה אינטראקטיבית, תוך שימוש בפדלט

בקורס היבטים כּוּלִיים ביצירות הרב - תחומיות באמנות במאה ה-21

בקורס היבטים כּוּלִיים ביצירות הרב - תחומיות באמנות במאה ה-21

רעיונות נוספים

מעוניינים.ות ליצור לוחות שיתופיים מקוונים ללא הגבלה? 

מלאו כאן טופס בקשה ותוכלו ליהנות מרשיון פרימיום ארגוני לפדלט, שנרכש במיוחד עבור סגלי ההוראה שלנו.