מאחורי הקלעים של הטלוויזיה


יום חמישי, כ' באדר א תשע"ד, 20 בפברואר 2014
קריית האוניברסיטה הפתוחה ע"ש דורותי דה רוטשילד, דרך האוניברסיטה 1, רעננה
(הכניסה לחניה מרחוב ויצמן; החניה ללא תשלום, על בסיס מקום פנוי)



בעשורים האחרונים הפכו יחסי הציבור לחלק בלתי נפרד, ובעיקר גלוי, מהחיים הציבוריים. בד בבד עם הביקוש לעוסקים בתחום, גואה הביקוש ללימודי תקשורת ויחסי ציבור במוסדות להשכלה. לרגל פרסום הספר נדון ביום עיון זה בקשר שבין היותם של יחסי הציבור תחום ידע אקדמי וכן תחום מקצועי.
   
16:15 התכנסות וכיבוד קל
   
16:30 דברי ברכה
ד"ר ערן פישר, המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה

מושב ראשון: חידושים תיאורטיים עדכניים בתחום יחסי הציבור
יו"ר: גב' יולי גורן, המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה

פרופ' אלי אברהם, החוג לתקשורת, אוניברסיטת חיפה וקרן איס"ף – ישראל
אסטרטגיות תגובה להאשמות בנוגע לפערי מחירים במדורי הצרכנות: המקרה של המדור "בדיקת ישראל היום"

ד"ר צבי רייך, המחלקה לתקשורת, אוניברסיטת בן־גוריון בנגב
חתול שחור בחדר חשוך: אתגרי המדידה של מעורבות יחסי ציבור בחדשות

ד"ר רות אבידר, החוג לתקשורת, מכללת עמק יזרעאל
הטלפון הנייד החכם: אתגר חדש ליחסי ציבור ולבניית יחסים בין ארגונים וציבורים
(מחקר משותף עם ד"ר ירון אריאל וד"ר ורד מלכה, מכללת עמק יזרעאל, ואילת חן לוי, אוניברסיטת חיפה)
   
17:30 הפסקה
   
17:45 רב־שיח: האם צריך ללמד יחסי ציבור באקדמיה, ואם כן – כיצד?
מנחה: פרופ' יחיאל לימור, אוניברסיטת תל־אביב

פרופ' אלי אברהם, החוג לתקשורת, אוניברסיטת חיפה ויו"ר קרן איס"ף – ישראל
ד"ר תמר להב, ראש המסלול לתקשורת אסטרטגית, בית הספר לתקשורת,
אוניברסיטת אריאל בשומרון

ד"ר יריב בן־אליעזר, בית הספר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה
עמיר עירון, ראש מסלול תקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת, מכללת ספיר


סיום משוער בשעה 19:00

 
ההשתתפות ללא תשלום על בסיס הרשמה מראש
בטלפון 3337* (03-5114412) או באתר האינטרנט: www.openu.ac.il/PR