כשצרכנים מייצרים: תכני תקשורת בעידן האינטרנט


יום שני, י"ט באייר תשע"ג, 29 באפריל 2013
בקריית האוניברסיטה הפתוחה ע"ש דורותי דה רוטשילד, דרך האוניברסיטה 1, רעננה
(הכניסה לחניה מרחוב ויצמן; החניה ללא תשלום)
16:15 התכנסות וכיבוד קל
16:30 מושב ראשון: תכני צרכנים בתרבות
יו"ר: ד"ר ערן פישר, המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה

פרופ' מוטי רגב, ראש התכנית לתואר שני בלימודי תרבות, האוניברסיטה הפתוחה
תרבויות אסתטיות של מוסיקת פופ-רוק

מר ליאור גלרנטר, החוג לסציולוגיה ואנתרופולוגיה, אוניברסיטת בר־אילן
ייצור תוכן בוויקיפדיה – מיתוס ומציאות

ד"ר אורנית קליין־שגריר, המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה;
המכללה האקדמית הדסה
הזמנת הצופים אל מאחורי הקלעים של הטלוויזיה
17:45 הפסקה
18:00 מושב שני: תכני צרכנים בעיתונות ובשיח הפוליטי
יו"ר: ד"ר יורם קלמן, המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה

גב' שירה מרגלית, אתר סלונה, מגזין אינטרנטי לנשים
המודל המשתנה של העיתונות – הבלוגרים כעיתונאים החדשים

ד"ר עידית מנוסביץ, בית הספר לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה
תוכן משתמשים בעיתונות המקוונת: מטרות, השלכות והשפעה

ד"ר שי הרשקוביץ, בית הספר לתקשורת מכללת ספיר; והחוג לניהול מידע אוניברסיטת חיפה
מהפרטי לציבורי ומעבר: יצרכנות ופוליטיקה – המקרה של ההסברה הישראלית
סיום משוער בשעה 19:30

ההשתתפות ללא תשלום על בסיס הרשמה מראש
בטלפון 3337* (03-5114412) או באתר האינטרנט: www.openu.ac.il/e-users