|
יום שני, י"ט באייר תשע"ג, 29 באפריל 2013
בקריית האוניברסיטה הפתוחה ע"ש דורותי דה רוטשילד,
דרך האוניברסיטה 1, רעננה
(הכניסה לחניה מרחוב ויצמן; החניה ללא תשלום)
|
16:15 |
התכנסות וכיבוד קל
|
16:30 |
מושב ראשון: תכני צרכנים בתרבות
יו"ר: ד"ר ערן פישר, המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה
פרופ' מוטי רגב, ראש התכנית לתואר שני בלימודי תרבות, האוניברסיטה הפתוחה
תרבויות אסתטיות של מוסיקת פופ-רוק
מר ליאור גלרנטר, החוג לסציולוגיה ואנתרופולוגיה, אוניברסיטת בר־אילן
ייצור תוכן בוויקיפדיה – מיתוס ומציאות
ד"ר אורנית קליין־שגריר, המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה; המכללה האקדמית הדסה
הזמנת הצופים אל מאחורי הקלעים של הטלוויזיה
|
17:45 |
הפסקה
|
18:00 |
מושב שני: תכני צרכנים בעיתונות ובשיח הפוליטי
יו"ר: ד"ר יורם קלמן, המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה
גב' שירה מרגלית, אתר סלונה, מגזין אינטרנטי לנשים
המודל המשתנה של העיתונות – הבלוגרים כעיתונאים החדשים
ד"ר עידית מנוסביץ, בית הספר לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה
תוכן משתמשים בעיתונות המקוונת: מטרות, השלכות והשפעה
ד"ר שי הרשקוביץ, בית הספר לתקשורת מכללת ספיר; והחוג לניהול מידע אוניברסיטת חיפה
מהפרטי לציבורי ומעבר: יצרכנות ופוליטיקה – המקרה של ההסברה הישראלית
|
סיום משוער בשעה 19:30 |
ההשתתפות ללא תשלום על בסיס הרשמה מראש
בטלפון 3337* (03-5114412) או באתר האינטרנט:
www.openu.ac.il/e-users
|