ידע וכלים, תיאוריה ויישום, מודעות ואימון הם מפתחות להצלחתו של מנהל בעולם עסקי, תחרותי ומשתנה.

את המגזין השלישי של בית הספר בחרנו לייחד לכתבות פרגמטיות העוסקות בניהול בכלל וקידום עסקים בפרט:

נשים ועסקים - איך יחס סביבתי מחנך נשים להתנהגויות המגבילות אותן וכיצד ניתן לחזק את השרירים התודעתיים שלהן להצלחה בניהול; אירועים שיווקיים ועסקים - מה חשיבותם של אירועים שיווקיים בקידום העסק ועל מה צריך לחשוב כשניגשים להפיק אירוע; ניהול משברים ועסקים - מהם הכלים לאיתור משברים ואילו צעדי הבראה יש לנקוט בכדי לשקם את העסק.

נוסף על אלה, נכוון זרקור אל פעילות ההדרכה שעורך בית הספר בארגונים מובילים במשק ונדגיש את חשיבות הלמידה וההתמקצעות המתמדת.

אנו תקווה שתמצאו עניין בכתבות וכתוצאה מקריאתן תוכלו לבחון מצבים שונים בארגון בעין ביקורתית ולראות בהם מקור צמיחה אישית וארגונית.

קריאה מהנה,
תמי גוילי
מנהלת "תפנית"


לחזק את השרירים התודעתיים 
רגשות אשם, צַו נחמדוּת, וחוסר יכולת להתמודד עם קונפליקטים - חנה בית-הלחמי מסבירה איך יחס סביבתי מחנך נשים להתנהגויות שמגבילות אותן. היא משוכנעת שבעבודה נכונה ניתן לפרוץ את המחסומים הללו, ומגלה - גם גברים חושבים מהבטן    להמשך לחץ כאן

מסיבה עם חזון 
כשמפיקים אירוע שיווקי, לא מספיק שהאורחים ייהנו. אם האירוע לא חיזק את המותג והעביר לגביו רעיונות ברורים, הוא נכשל. רווית רובין מסבירה את חשיבותם של אירועים שיווקיים, ומצביעה על מה צריך לחשוב כשניגשים להפיק אותם    להמשך לחץ כאן

נופל - וקם 
המוּדעוּת לקיומם של כלים משפטיים לניהול משברים כלכליים עלתה בעקבות המשבר הכלכלי העולמי האחרון. עו"ד קרן אוגינץ על הכלים לאיתור משברים ועל צעדי ההבראה שישקמו את הארגון    להמשך לחץ כאן

מבט על ארגונים לומדים
במסגרת "תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים" מתקיימת פעילות פנים-ארגונית ענפה המתאפיינת בחשיבה מערכתית המשלבת בין אנשי אקדמיה, יועצים, מנחים ואנשי ההדרכה בארגון, במטרה להפיק מוצר הדרכתי מותאם לארגון, ותוך התייחסות למגמות לוקאליות וגלובליות... להמשך לחץ כאן



היכנסו לפרוייקט פא"ר
של האוניברסיטה הפתוחה



חנות הספרים
של האוניברסיטה הפתוחה
כל הזכויות שמורות © לימודי ההמשך של האוניברסיטה הפתוחה