22967 סדנה בלמידת מכונה ומשחקי מחשב
22967 סדנה בלמידת מכונה ומשחקי מחשב
2 נקודות זכות
שיוך: תואר שני / למידת מכונה וניתוח נתוני עתק
תנאי קבלה: קבלה לתואר שני בלמידת מכונה וניתוח נתוני עתק. ההרשמה לסדנה מותנית באישור מרכז ההוראה. והקורסים: מבוא ללמידה חישובית, מתמטיקה ללמידת מכונה, למידה עמוקה. ידע קודם דרוש: אלגוריתמים לנתוני עתק.
פיתוח הקורס: פרופ' אלישי עזרא צור
מטרה
קורס זה מיועד לספק חשיפה ראשונה לשימוש בכלי למידת מכונה למטרות פיתוח משחקי מחשב עבור סטודנטים הלומדים בתוכנית לתואר שני בלמידת מכונה וניתוח נתוני עתק.
תוכן הסדנה
הסדנה תתמקד בהכרת ויישום כלי פיתוח משחקי מחשב פופולריים כגון Unity ותכנות בשפת #C, וזאת תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית מודרניים.
בסדנה יתקיימו שישה מפגשים בני שעתיים, אשר יעסקו בנושאים הבאים:
-
מפגש פתיחה: היכרות עם הסדנה, תיאום ציפיות ודוגמאות לפרויקטים מוצלחים בתחום.
-
רקע תיאורטי: סקירה של היצע כלי ה-AI לפיתוח משחקי מחשב.
-
מפגש כלים: היכרות מעשית עם Unity ו-#C .
-
מפגש עם מומחה בתעשייה: הרצאה של מפתח משחקים בתעשייה בנושא השפעת הטכנולוגיות החדשות על פיתוח משחקים.
-
הצגת פרויקטים: הצגת פרויקטים מוצלחים של הסטודנטים, עם אפשרות להציג את העבודה בגלריית האוניברסיטה הפתוחה (שני מפגשים פרונטליים).
הנוכחות במפגשי הסדנה היא חובה וחלק מדרישות הקורס.
פרויקט סיום
הסטודנטים יעבדו בזוגות או שלישיות על פרויקט עצמאי בו יפתחו משחק מחשב. בסיום הסדנה, יהיה עליהם להגיש את המשחק יחד עם סרטון הדגמה, ולצרף אליו מסמך המתאר את העבודה והמחשבה מאחוריה. הפרויקט יוערך על פי איכות התוצר, אופן הצגתו, והמסמך הנלווה.
דרישות הקורס
-
הכנת פרויקט רחב היקף המדגים שימוש בכלי AI לפיתוח משחק מחשב, הצגתו באחד מימי הצגת הפרויקטים וכתיבת מסמך מלווה להצגה.
-
נוכחות בארבעת המפגשים המקוונים.
-
נוכחות פיזית באחד ממפגשי הצגת הפרויקטים.