Background Image
Table of Contents Table of Contents
Next Page  57 / 124 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 57 / 124 Previous Page
Page Background לפרטים נוספים

חשיפה

תשע ו

תוכן העניינים

כתיבה שיווקית ויסודות הקופירייטינג

תוכנית הלימודים

קופירייטר חייב להיות מקצוען בתחומים רבים, עליו להבין את התנהגות הצרכנים ומה מניע

צרכן לפעולה, לדעת לאפיין את השוק, להבין מה עושים המתחרים, לנתח את יתרונות המוצר

או השירות שהוא צריך לפרסם ואת חולשותיהם, לזהות או לגבש את המסר המרכזי שעל

בסיסו בונים קמפיין, לדעת כיצד לכתוב, לשלוט בסגנונות כתיבה שונים כולל כתיבה שיווקית

ופרסומית, לשלוט בכללי הכתיבה במדיה החדשה ובמגוון רחב נוסף של כלי שיווק ופרסום –

את כולם נלמד בקורס.

84631

איפה ומתי / תנאי הקבלה ממי לומדים

– קופירייטינג אינו מקצוע שעומד בזכות עצמו, אלא חלק מתמונה גדולה - עולם השיווק והפרסום.

שיווק ופרסום

לכן, קופירייטר צריך להבין את מהות השיווק, את ההבדל בין שיווק, לפרסום ומכירות ואת כלי העבודה של כל אחד

מהתחומים.

– איך אפשר לשכנע לקוח/צרכן לקנות מוצר, להעדיף שירות אחד על פני אחר, לבחור במועמד

התנהגות צרכנים

פוליטי (כן, גם מועמד פוליטי זה מוצר), להצטרף למועדון לקוחות ועוד מגוון משימות מבלי להכיר את נימי נפשו

של הלקוח: מה הוא אוהב, מה הוא שונא, מה מפעיל את החושים והרגשות שלו, תהליכי קבלת החלטות ועוד.

- בכל יום הקופירייטר הוא מומחה לנושא אחר. פעם קמפיין ליקב חדש, פעם למכוניות, למחרת

ידע כללי

משכנתא, ואז חליפות צלילה.... סקרנות, ידע רחב, היכרות, מגע אישי, התנסות – כל אלה ועוד – הם חלק מארגז

הכלים שלנו.

- יצירתיות היא אחד הכלים למשיכת תשומת לב, ליצירת זכירות ובידול. זהו גורם משמעותי במיוחד

יצירתיות

בתוך ים המסרים השיווקיים אליהם נחשף הלקוח מידי יום. במקביל, יכולת מינון כדי לוודא שהיצירתיות לא

מאפילה על בהירות המסר הפרסומי וההבטחה לצרכן.

- עברית קשה שפה... ובכן, ברור ששגיאות תחביר ודקדוק מקומן לא איתנו. מאידך, קופירייטר

שליטה בשפה

צריך לדעת לשלב בין עברית תקנית לבין עברית מדוברת.

- קריאייטיב מאופיין בעבודת צוות. הקופירייטר והארט-דיירקטור הם צמד שמשלים אחד את השני כמו

עיצוב

ה'ין' וה'יאנג'. וכל אחד מהם חייב להכיר את רזי המקצוע של חברו.

התמקצעות והכרות עם מספר תחומים