חשיפה
תשע ו
תוכן הענייניםפוטותרפיה בשילוב אמנויות
תוכנית הלימודים1. הסיפור שבצילום
(03 שעות). ד”ר טלי גורלי טוראל מטפלת בפוטותרפיה.
פיתוח מיומנות קריאה בטקסט חזותי צילומי בהקשר של אדם, משפחה, קהילה;
נושאי הלימוד:
הפרדת תיאור מפרשנות; עיסוק בפרשנות על פי הגישה ההרמנויטית; קריאת “קודים” חזותיים של
תצלומי אדם ומשפחה בהקשר חברתי; התייחסות ל”סודות” שהטקסט התצלומי; צילומי משפחות
ושירי ערש; “אם ואם ואם...”.
2. קשרי הגומלין שבין הצלם, האובייקט והמצלמה
. בחינוך מטפלת באומנויות ובפוטותרפיה.
M.ed
(04 שעות). גב’ נירה שירן-מזרחי
קשרי הגומלין שבין הצלם, האובייקט והמצלמה; התמקדות בתהליך הצילום; בניית
נושאי הלימוד:
קומפוזיציה, זוויות צילום, צבעים וצורות; יציאה לצילום מתוך נושאים נבחרים; עיבוד התכנים העולים
באמצעי האמנות השונים; ליווי המפגשים השבועיים בתהליך שילוב האמנויות והצילום.
3. כתיבה יצירתית – “בין תמונה למילה”
. בניהול חינוכי, מאמנת.
M.ed ,
(51 שעות). גב’ אביה עוזני
הבנת הקשר בין הטקסט החזותי, לבין הטקסט המילולי; פיתוח יכולת להתבוננות
נושאי הלימוד:
עצמית בעקבות תמונות וצילומים של הסביבה; פיתוח מודעות פנימית לתהליכים אישיים; אימון
בהובלה עצמית למקומות של צמיחה והתפתחות.
נושאי הלימוד84686
איפה ומתי / תנאי הקבלה ממי לומדים1
2