Background Image
Table of Contents Table of Contents
Next Page  66 / 124 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 66 / 124 Previous Page
Page Background לפרטים נוספים

חשיפה

תשע ו

תוכן העניינים

פוטותרפיה בשילוב אמנויות

תוכנית הלימודים

1. הסיפור שבצילום

(03 שעות). ד”ר טלי גורלי טוראל מטפלת בפוטותרפיה.

פיתוח מיומנות קריאה בטקסט חזותי צילומי בהקשר של אדם, משפחה, קהילה;

נושאי הלימוד:

הפרדת תיאור מפרשנות; עיסוק בפרשנות על פי הגישה ההרמנויטית; קריאת “קודים” חזותיים של

תצלומי אדם ומשפחה בהקשר חברתי; התייחסות ל”סודות” שהטקסט התצלומי; צילומי משפחות

ושירי ערש; “אם ואם ואם...”.

2. קשרי הגומלין שבין הצלם, האובייקט והמצלמה

. בחינוך מטפלת באומנויות ובפוטותרפיה.

M.ed

(04 שעות). גב’ נירה שירן-מזרחי

קשרי הגומלין שבין הצלם, האובייקט והמצלמה; התמקדות בתהליך הצילום; בניית

נושאי הלימוד:

קומפוזיציה, זוויות צילום, צבעים וצורות; יציאה לצילום מתוך נושאים נבחרים; עיבוד התכנים העולים

באמצעי האמנות השונים; ליווי המפגשים השבועיים בתהליך שילוב האמנויות והצילום.

3. כתיבה יצירתית – “בין תמונה למילה”

. בניהול חינוכי, מאמנת.

M.ed ,

(51 שעות). גב’ אביה עוזני

הבנת הקשר בין הטקסט החזותי, לבין הטקסט המילולי; פיתוח יכולת להתבוננות

נושאי הלימוד:

עצמית בעקבות תמונות וצילומים של הסביבה; פיתוח מודעות פנימית לתהליכים אישיים; אימון

בהובלה עצמית למקומות של צמיחה והתפתחות.

נושאי הלימוד

84686

איפה ומתי / תנאי הקבלה ממי לומדים

1

2