Page 53 - Beit_Ayala_2021-lowres
P. 53

‫‪ 		.3‬האוניברסיטה הפתוחה שומרת לעצמה את הזכות להחליט באופן בלעדי‪ ,‬לפי שיקול דעתה‪ ,‬אם לפתוח ו‪/‬או לקיים‪ ,‬ו‪/‬או להפסיק ו‪/‬או לדחות קורס‪/‬קבוצת‬
‫לימוד מסוימת‪ ,‬על אף שהוצעו ללימודים במועדים מסוימים‪ .‬החלטה כזאת יכולה להתקבל עקב מיעוט נרשמים ו‪/‬או סיבה אקדמית ו‪/‬או מנהלית ו‪/‬או אחרת‪.‬‬
‫הנרשמים יהיו זכאים לעבור לקורס אחר או לקבוצה אחרת הפתוחים להרשמה‪ ,‬או  לקבל את כל הסכום ששילמו בגין ההרשמה לקורס‪/‬קבוצה הרלוונטיים‪.‬‬
‫פרט לאמור לעיל‪ ,‬לא יהיו למי מהצדדים זכויות ו‪/‬או חובות ו‪/‬או תביעות נוספות בקשר להחלטה זו ו‪/‬או ביצועה ו‪/‬או הנובעים מההרשמה הרלוונטית וביטולה‪.‬‬
‫קבלת תואר ו‪/‬או כל אישור או תעודה אחרים שהאוניברסיטה מעניקה‪ ,‬אינם משחררים את התלמידים מאחריות לתשלום כל חוב שהיה קיים בעת מתן‬
‫התואר ו‪/‬או האישור ו‪/‬או התעודה‪ ,‬שלא שולם למעשה לאוניברסיטה הפתוחה‪  .‬כמו כן‪ ,‬האוניברסיטה זכאית לקזז מכל תשלום עתידי של תלמידים‪ ,‬חוב‬

                                                                            ‫לאוניברסיטה שלא שולם למעשה לאוניברסיטה‪ ,‬גם לאחר התיישנות התובענה‪.‬‬
‫‪ 	.4‬תקנון המשמעת המחייב את התלמידים הנו תקנון המשמעת ללימודים אקדמיים הנמצא בידיעון האקדמי המצוי במשרדי האוניברסיטה הפתוחה‪ .‬וכן‬

                                                                                                        ‫באתר האינטרנט של האוניברסיטה הפתוחה בקישור‬
                                                                                                                   ‫	 ‪.http://www.openu.ac.il/General/ethics.html‬‬

‫‪ 	.5‬האוניברסיטה הפתוחה רשאית להפסיק את לימודיהם של תלמידים אם הם מהווים גורם מפריע בסיור‪ ,‬או בכל תכנית לימודים אחרת‪ .‬לכל התלמידים תהיה‬
         ‫זכות שימוע‪ ,‬אם יגישו אותה בכתב למנהל לימודי ההמשך באוניברסיטה הפתוחה בתוך שבעה ימים מיום קבלת ההודעה על הפסקת לימודיהם‪.‬‬

                                                                                                                                        ‫‪ 	.3‬הודעות לאוניברסיטה‬
‫	 יש לשמור עותק מכל מכתב הנשלח בדואר‪/‬דואר אלקטרוני או בפקס וכן את אישור המשלוח‪ .‬האוניברסיטה לא תתחשב בטענה שמכתב כלשהו נשלח‬
‫בדואר או בפקס ולא הגיע‪ ,‬אלא בצירוף הוכחה לכך (כגון‪ :‬אישור משלוח פקס או מהמחשב‪ ,‬דף פירוט שיחות מ״בזק״ או אישור על דואר רשום)‪ .‬אם לא‬
‫תצורף הוכחה‪ ,‬הנושא יטופל בהתאם למועד הפנייה החדש‪( .‬באישור או בדף הפירוט חייב להופיע המספר של מרכז ההרשמה‪/‬אסכולות אליו נשלח הפקס)‪.‬‬

                                                             ‫המועד הקובע הוא תאריך קבלת הפנייה בכתב במשרדי בית הספר אסכולות‪/‬מרכז ההרשמה‪.‬‬

                                                                                                                                        ‫‪ .	4‬הנחיות החלפת קורס‬
                                                                                  ‫א	‪ .‬בקשת החלפת קורס תוגש בכתב בלבד למשרדי בית הספר אסכולות‪.‬‬

                                                                                                                 ‫ב‪ 	.‬המועד הקובע הינו מועד קבלת הבקשה‪.‬‬

                                    ‫גובה התשלום הנדרש‬           ‫עיתוי קבלת הבקשה‬
‫הפרש שכר הלימוד בין הקורס המקורי לבין הקורס החדש‬          ‫עד המפגש השלישי (כולל)‬

                                          ‫אין החלפת קורס‬      ‫מהמפגש הרביעי ואילך‬

‫הערה‪ :‬בקורסים קצרים במיוחד הכוללים עד ‪ 4‬מפגשים‪ ,‬המועד האחרון להחלפת קורס הינו עד חצי מזמן הקורס‪.‬‬

                            ‫‪ 	.5‬הנחיות ביטול הרשמה‬
‫	 לקורסים ששכר הלימוד שלהם הינו עד ‪ 4000‬ש"ח‪.‬‬

‫גובה הקיזוז ממבטל ההרשמה‬                                  ‫מועד קבלת בקשת ביטול‬

‫ללא עלות‬                                                  ‫עד שבועיים לפני תחילת הקורס‬

‫‪ ₪ 80‬דמי טיפול‬                                            ‫במהלך שבועיים לתחילת הקורס*‬

‫ערך יחסי של מפגש אחד ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬                    ‫לאחר מפגש אחד‬

‫ערך יחסי של שני מפגשים ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬                  ‫לאחר שני מפגשים‬

‫ערך יחסי של שלושה מפגשים ‪ 10% +‬משכר הלימוד‬                ‫לאחר שלושה מפגשים‬

‫אין החזר כספי‪ ,‬לא ניתן עוד לבטל הרשמה‬                     ‫לאחר ארבעה מפגשים או יותר‬

                                                                                      ‫בקורסים וימי עיון ששכר הלימוד בהם הוא עד ‪ 85‬ש"ח אין החזר כספי‪.‬‬

‫* בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)‪ ,‬תשע”א‪ :2010-‬אם בקשת הביטול תתקבל בכתב תוך ‪ 14‬יום מיום ההרשמה ובלבד שהביטול יעשה עד ‪ 7‬ימי‬
‫עסקים לפני תחילת הקורס‪ ,‬יחויב המבטל ב–‪ 5%‬משכר הלימוד המלא בקורס או ‪ 80‬ש”ח‪ ,‬הנמוך מבין השניים‪ .‬לאחר המועד שצוין‪ ,‬יופעלו ההנחיות ביטול‬

                                                                                                                            ‫הרשמה של האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬

‫‪51 | www.openu.ac.il/ascolot | 1-70 0 -70 0 -169‬‬
   48   49   50   51   52   53   54   55   56