Page 13 - 00117_open_u_teen flyer_04
P. 13
* בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ,תשע"א:2010-
אם בקשת הביטול תתקבל בכתב תוך 14יום מיום ההרשמה ובלבד שהביטול יעשה
עד 7ימי עסקים לפני תחילת הקורס ,יחויב המבטל ב 5% -משכר הלימוד המלא
בקורס או ,₪ 80הנמוך מבין השניים.
לאחר המועד שצוין ,יופעל נוהל הביטול של האוניברסיטה הפתוחה.
דגשים והערות
1.בקשת ביטול ההרשמה תוגש באמצעות המיילdigitalteens@openu.ac.il :
2.המועד הקובע הנו מועד קבלת הבקשה בכתב במשרדי בית הספר/מרכז ההרשמה.
3.גובה הקיזוז המינימלי יהיה דמי הטיפול המנהלי בסך 80ש"ח או דמי הרשמה
אם נקבעו בקורס -הגבוה מבין השניים .סכום זה לא יוחזר בכל מקרה של ביטול
ביוזמת התלמיד.
4.סוג נוהל הביטול והבסיס לחישוב דמי הטיפול והעלויות בגין ביטול הרשמה ייקבע
על-פי שכר הלימוד המלא שנקבע לקורס ,ולא על-פי הסכום ששולם בפועל.
5.במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי-צפוי ,מיוחד וממושך ,שאינו
מאפשר לימודים תקינים במשך 21יום לכל הפחות יש לפנות מידית למשרדי
מערך לימודי החוץ -לימודי תעודה ,בכתב או במייל ובצירוף מסמכים רלוונטיים.
כל בקשה תיבדק לגופו של עניין ,בכפוף להגדרות בנוהלי האוניברסיטה הפתוחה.
יש לשלוח את הבקשה מיד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים.
13