Page 13 - 00117_open_u_teen flyer_04
P. 13

‫* בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)‪ ,‬תשע"א‪:2010-‬‬
‫אם בקשת הביטול תתקבל בכתב תוך ‪ 14‬יום מיום ההרשמה ובלבד שהביטול יעשה‬
‫עד ‪ 7‬ימי עסקים לפני תחילת הקורס‪ ,‬יחויב המבטל ב‪ 5% -‬משכר הלימוד המלא‬

                                                 ‫בקורס או ‪ ,₪ 80‬הנמוך מבין השניים‪.‬‬
              ‫לאחר המועד שצוין‪ ,‬יופעל נוהל הביטול של האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬

                                                                         ‫דגשים והערות‬
‫	‪1.‬בקשת ביטול ההרשמה תוגש באמצעות המייל‪digitalteens@openu.ac.il :‬‬
‫	‪2.‬המועד הקובע הנו מועד קבלת הבקשה בכתב במשרדי בית הספר‪/‬מרכז ההרשמה‪.‬‬
‫	‪3.‬גובה הקיזוז המינימלי יהיה דמי הטיפול המנהלי בסך ‪ 80‬ש"ח או דמי הרשמה‬
‫אם נקבעו בקורס ‪ -‬הגבוה מבין השניים‪ .‬סכום זה לא יוחזר בכל מקרה של ביטול‬

                                                                     ‫ביוזמת התלמיד‪.‬‬
‫	‪4.‬סוג נוהל הביטול והבסיס לחישוב דמי הטיפול והעלויות בגין ביטול הרשמה ייקבע‬

 ‫על‪-‬פי שכר הלימוד המלא שנקבע לקורס‪ ,‬ולא על‪-‬פי הסכום ששולם בפועל‪.‬‬
‫	‪5.‬במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי‪-‬צפוי‪ ,‬מיוחד וממושך‪ ,‬שאינו‬
‫מאפשר לימודים תקינים במשך ‪ 21‬יום לכל הפחות יש לפנות מידית למשרדי‬
‫מערך לימודי החוץ ‪ -‬לימודי תעודה‪ ,‬בכתב או במייל ובצירוף מסמכים רלוונטיים‪.‬‬
‫כל בקשה תיבדק לגופו של עניין‪ ,‬בכפוף להגדרות בנוהלי האוניברסיטה הפתוחה‪.‬‬
‫יש לשלוח את הבקשה מיד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים‪.‬‬

                                                                                                      ‫‪13‬‬
   8   9   10   11   12   13   14